ACHIZITII DIRECTE
Anul 2021
Achiziție mobilier pentru spațiile Palatului Administrativ al CJ Timiș(postat 26.08.2021)
Documentație_achizitie directă
Anexa 2CS
Planse
Achiziție servicii de verificare tehnică de calitate a proiectului tehnic și a detaliilor de execuție pentru obiectivul de investiții ”Locuințe ANL Giroc –asigurare utilități” (postat 26.08.2021)
Documentație _achiziție directă
Formulare _word
Achiziție materiale de informare și publicitate în vederea promovării proiectului proiectului „Join Employment Driven Initiative” (Inițiativă comună privind ocuparea forței de muncă), acronim JEDI-ROHU 452, contract de finanțare nr.49355/30.03.2020 (postat 18.08.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Achiziție Tur virtual interactiv integrat pentru promovarea potențialului turistic al județului Timiș (postat 13.08.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft de contract
Model de formulare
”Servicii de mentenanță, suport tehnic și asistență tehnică a serverelor și a echipamentelor de rețea din dotarea Consiliului Județean Timiș” (postat 09.08.2021)
Anunt
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
”Servicii de traducere și interpretare, în cadrul proiectului „Enhancing tourism in Banat crossborder area by Capitalizing of the potential of Parta and Majdan archeological sites” („Valorificarea potențialului siturilor arheologice Parța si Majdan pentru stimularea turismului în zona transfrontalieră Banat”), Acronim PAMAROSE, cod eMS RORS 463, finanțat prin Programul INTERREG România-Republica Serbia 2014-2020 (postat09.08.2021)
Anunț
Part A
Part B
Part C
Draft contract
Servicii de creare de site WEB în cadrul Proiectului „Enhancing tourism in Parta and Majdan archeological sites” (”Valorificarea potenţialului siturilor arheologice Parţa si Majdan pentru stimularea turismului in zona transfrontalieră Banat”), Acronim PAMAROSE, cod eMS RORS 463 (postat 26.07.2021)
Anunț
Part A
Part B
Part C
Draft contract
Anexa I
Servicii de mentenanță pentru sistemul de detecție, semnalizare și alarmare în caz de incendiu din Palatul Administrativ și la sistemul de detecție, semnalizare și alarmare în caz de incendiu din Complexul Bastion Theresia (postat 20.07.2021)
Anunt
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Administrare și monitorizare post închidere depozite neconformede deșeuri urbane închise: Parța, Lugoj, Jimbolia, Sânnicolau Mare, Buziaș, Făget, proiect ,,Sistem integrat al deșeurilor în județul Timiș" - Protecția apei subterane( postat în data de 16.07.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft de contract
Model formulare
Servicii de audit financiar extern în cadrul proiectului „Dotarea centrelor sociale din cadrul DGASPC Timiș cu echipamente de protecție/prevenție destinate gestionării situației COVID-19 ”, cod SMIS 138305 (repostat 09.07.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Administrare și monitorizare post - închidere depozite neconforme de deșeuri urbane închise: Parța,Lugoj, Jimbolia, Sânnicolau -Mare, Buziaș, Făget, proiect - Sistem integrat al deșeurilor în județul Timiș-Protecția apei suburbane. (postat in data de 08.07.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft de contract
Model formulare
Servicii de verificare tehnică a documentației pentru Bazin de înot didactic în orașul Jimbolia, județul Timiș - proiect pilot (postat în data de 08.07.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft de contract
Model formulare
Achiziție materiale ecologice de curatenie (Postat in data de 30.06.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft de contract
Formulare
Raspuns clarificari
Raspuns clarificari nr.2
”Servicii de spălare a autovehiculelor” din dotarea Consiliului Județean Timiș (repostat 25.06.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Servicii de audit financiar extern în cadrul proiectului „Dotarea centrelor sociale din cadrul DGASPC Timiș cu echipamente de protecție/prevenție destinate gestionării situației COVID-19 ”, cod SMIS 138305 (repostat 25.06.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Achiziție servicii de întreținere și reparații la instalațiile de climatizare și ventilație din Palatul Administrativ și Complexul Imobiliar BastionTheresia (postat în data de 23.06.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft de contract
Model formulare
Achizițe materiale ecologice de curățenie (postat în data de 18.06.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft de contract
Formulare
Erata
Achiziție servicii de asistență tehnică de specialitate din partea dirigintelui de șantier pentru realizarea obiectivului de investiție publică din cadrul proiectului „Reabilitarea, consolidarea, modernizarea și accesibilizarea spațiilor educaționale din cadrul Liceului Teoretic Special „IRIS”, cu realizarea de măsuri de sprijinire a eficienței energetice prin gestionarea inteligentă a energiei și utilizarea energiei din surse regenerabile”, SMIS 116274 (postat în data de 17.06.2021)
Anunț
Draft de contract
Caiet de sarcini
Formulare
Servicii de informare și promovare a proiectului „Dotarea centrelor sociale din cadrul DGASPC Timiș cu echipamente de protecție/ prevenție destinate gestionării situației COVID-19 ”, cod SMIS 138305(postat 16.06.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Servicii de audit financiar extern în cadrul proiectului „Dotarea centrelor sociale din cadrul DGASPC Timiș cu echipamente de protecție/prevenție destinate gestionării situației COVID-19 ”, cod SMIS 138305 (postat 16.06.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
”Servicii de spălare a autovehiculelor” din dotarea Consiliului Județean Timiș (repostat 14.06.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Lucrări de întreținere spații verzi la depozitele neconforme închise Parța - Șag, Jimbolia, Sânicolau-Mare, Buziaș, Lugoj și Făget
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
”Servicii de spălare a autovehiculelor” din dotarea Consiliului Județean Timiș (postat 04.06.2021)
Anunt
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Servicii de topografie și cadastru prevăzute de legislația în domeniu pentru bunurile imobile deținute de Județul Timiș (postat 03.06.2021)
Anunt
Caiet de sarcini
Formulare
Draft contract
”Servicii de mentenanță (întreținere și reparații) a centralelor termice și a rețelelor de încălzire” (postat 28.05.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Servicii de verificare tehnică a documentației tehnice pentru proiectul ”Centru de colectare legume fructe în județul Timiș-proiect pilot pe amplasamentul din comuna Tomnatic, județul Timiș” (POSTAT 27.05.2020)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Materiale de birotică și papetărie (postat in data de 25.05.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Formulare
Draft contract
Solicitari de clarificari/ Raspunsuri la solicitarile de clarificari
Servicii de mentenanță preventivă și corectivă la instalațiile electrice din Palatul Administrativ, din Complexul Imobiliar Bastionul Theresia, din clădirea Lugoj, str.Timișoarei nr.27-33 și pentru rețeaua de iluminare exterioară din Parcul Industrial și Tehnologic Timișoara, cod CPV 50711000-2 (postat 21.05.2021)
Anunt
Caiet de sarcini
draft
Modele formulare
Servicii de proiectare ”Amenajări exterioare la Palatul Administrativ” (postat 13.05.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Nota conceptuala
Draft contract
Formulare
”Servicii de furnizare acces la internet pentru rețeaua informatică a Consiliului Județean Timiș” (postat 23.04.2021)
Anunț
Draft contract
Caiet de sarcini
Formulare
”Servicii de traducere și interpretare”, în cadrul proiectului „Enhancing tourism in Banat crossborder area by Capitalizing of the potential of Parta and Majdan archeological sites” („Valorificarea potențialului siturilor arheologice Parța si Majdan pentru stimularea turismului în zona transfrontalieră Banat”), Acronim PAMAROSE, cod eMS RORS 463 (postat 20.04.2021)
Anunț
Part A
Part B
Partea C
Draft Contract
Asistență tehnică de specialitate prin diriginți de șantier pentru realizarea obiectivului de investiție publică ”Centru Comunitar de învățare permanentă Timiș ” din cadrul proiectului ”Joint Employment Driven Initiative” (Inițiativă comună privind ocuparea forței de muncă ) acronim JEDI, cod ROHU-452, finanțat prin PROGRAMUL INTERREG V-A ROMÂNIA-UNGARIA 2014-2020 (postat în data de 13.04.2021)
Anunt
Caiet de sarcini
Draft
Modele formulare
”Servicii de traducere și interpretare”, în cadrul proiectului „Enhancing tourism in Banat crossborder area by Capitalizing of the potential of Parta and Majdan archeological sites” („Valorificarea potențialului siturilor arheologice Parța si Majdan pentru stimularea turismului în zona transfrontalieră Banat”), Acronim PAMAROSE, cod eMS RORS 463 (postat 01.04.2021)
Anunț
Part A
Part B
Partea C
Draft Contract
Asistență tehnică de specialitate prin diriginți de șantier pentru realizarea obiectivului de investiție publică ”Centru Comunitar de învățare permanentă Timiș ” din cadrul proiectului ”Joint Employment Driven Initiative” (Inițiativă comună privind ocuparea forței de muncă ) acronim JEDI, cod ROHU-452, finanțat prin PROGRAMUL INTERREG V-A ROMÂNIA-UNGARIA 2014-2020 (postat în data de 22.03.2021)
Anunt
Caiet de sarcini
Draft
Modele formulare
Asistență tehnică de specialitate prin diriginți de șantier la obiectivul: Amenajare intersecție DJ 595C cu DN 58B la Birda (postat in data de 19.03.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Formulare
Draft contract
Expertiză tehnică pentru Pod pe DJ 609A, km 6+979, la Ghizela (postat in data de 05.02.2021)
Anunț
Caiet de sarcini
Formulare
Draft contract
ACHIZITII DIRECTE
Anul 2020
Viabilizarea terenului fostei unități militare de la Giroc – execuție lucrări desființare construcții existente (C1 – C2) situate pe amplasamentul fostei unități militare din localitatea Giroc, Calea Timișoarei nr. 55 (postat in data de 27.11.2020)
anunt achizitie directa demolare C1 si C2 Giroc
Contract demolare Giroc constructii C1 si C2. (draft avizat final)
Modele formulare
A1 Plan de situatie.Plan de incadrare in zona
A2 Plan parter.Plan invelitoare corp C1
A3 Fatade , Sectiune 1-1 Corp C1
A4 Foto Corp C1
A5 Plan parter.Plan invelitoare corp C2
A6 Fatade , Sectiune 1-1 Corp C2
A7 Foto Corp C2
A8 Plan de organizare santier
Caiet de sarcini executie demolare
memoriu tehnic
Plan de securitate si sanatate
PROGRAMUL DE CONTROL AL CALITATII ARHITECTURA
Autorizatie de Desfiintare
LISTE DE CANTITATI
Referat verificare A1
Achiziție Motofierăstrău cu lanț – 7 buc. pentru Inspectoratul pentru Situații de Urgență ”Banat” al Județului Timiș (postat în data de 25.11.2020)
Anunț
Caiet de sarcini
Formulare
Draft contract
Achiziție Expertiză tehnică necesară recondiționării degradărilor la construcția - pasaje rutiere și pietonale - Bastionul Theresia Timisoara, Corp A, B și C, respectiv o suprafață de aproximativ 3500 mp (repostat în data de 25.11.2020)
Anunț
Caiet de sarcini
Formulare
Draft contract
Achiziție Lucrări de reparații la Pod pe DJ 609A, km 6+979 (la Ghizela) (postat în data de 25.11.2020)
Anunț
Caiet de sarcini
Formulare
Achiziție autoturism pentru Centrul Militar Zonal (postat 17.11.2020)
Anunț
Caiet de sarcini
Formulare
Draft contract
Achiziție Expertiză tehnică necesară recondiționării degradărilor la construcția - pasaje rutiere și pietonale - Bastionul Theresia Timisoara, Corp A, B și C, respectiv o suprafață de aproximativ 3500 mp (postat în data de 16.11.2020)
Anunț
Caiet de sarcini
Formulare
Draft contract
Achiziție autoturism pentru Centrul Militar Zonal
Anunț
Caiet de sarcini
Formulare
Draft contract
Achiziție KIT ECHIPAMENTE VIDEO PROFESIONALE PENTRU VIDEOCONFERINȚĂ (postat 18.09.2020)
Anunt
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Reparatie hidroizolație acoperis imobil Bastion Theresia Corp C 1.9 -Florărie, Timisoara
Anunt achizitie directa
Draft contract
Modele formulare
Partea scrisa 1
Partea scrisa 2
Partea scrisa 3
Parte desenata
Devize fara valori
Achiziție 1 echipament de printare, copiere, scanare, (multifuncțională color) tip A3 si 2 echipamente de printare, copiere, scanare (multifuncţionale color) tip A4
Anunt achizitie multifunctionale
Caiet de sarcini multifunctionale
Model contract
Modele formulare
Expertiză tehnică și intocmire caiet de sarcini necesar pt reconditionarea degradărilor la constructia -pasaje rutiere si pietonale -Bastionul Theresia Timisoara:Corp A,B și C, respectiv o suprafată de aproximativ 3500 mp.Termen depunere oferta 10.09.2020
Documentatie atribuire expertiza tehnica
Achiziție Panou temporar ,etichete autocolante si placă permanentă pt promovarea obiectivului de investiţii „Îmbunătățirea calității și eficienței îngrijirii spitalicești de urgență prin extinderea, modernizarea și dotarea cu echipamente performante a Unității de Primiri Urgență a Spitalului Clinic Județean de Urgență “Pius Brînzeu” Timișoara, cod SMIS 121113”
Anunt +documente
Modele formulare
Achiziție Furnizare panou temporar și placă permanentă pentru promovarea proiectului „Reabilitarea, consolidarea, modernizarea și accesibilizarea spațiilor educaționale din cadrul Liceului Teoretic Special „IRIS”, cu realizarea de măsuri de sprijinire a eficienței energetice prin gestionarea inteligentă a energiei și utilizarea energiei din surse regenerabile”, SMIS 116274 (repostat în data de 14.08.2020)
Anunț
Draft de contract
Caiet de sarcini
Formulare
Achiziție Furnizare panou temporar și placă permanentă pentru promovarea proiectului „Reabilitarea, consolidarea, modernizarea și accesibilizarea spațiilor educaționale din cadrul Liceului Teoretic Special „IRIS”, cu realizarea de măsuri de sprijinire a eficienței energetice prin gestionarea inteligentă a energiei și utilizarea energiei din surse regenerabile”, SMIS 116274 (repostat în data de 05.08.2020)
Anunț
Draft de contract
Caiet de sarcini
Formulare
Achiziție expertiză topo- cadastrală pentru imobilele-terenuri și construcții situate în Timișoara, Calea Torontalului, km 3 (republicata in data de 04.08.2020) - LIPSA OFERTE, ANULATA
invitatie si caiet de sarcini servicii expertiza topo-cadastru C Torontal
draft de dontract servicii expertiza topo
formulare model
Servicii de elaborare a documentației tehnico-economice faza Studiu de fezabilitate în vederea implementării obiectivului în vederea implementării obiectivului de investiții “LOCUINŢE ANL GIROC-ASIGURARE UTILITĂŢI”- REȚEA DE CANALIZARE BRANȘARE ZONA CONSILIULUI JUDEȚEAN TIMIȘ ÎN REȚEAUA AQUATIM S.A.(publicat in 04.08.2020)
invitatie si caiet de sarcini SF canalizare locuinte ANL
DRAFT Contract de proiectare SF -canalizare Blocuri ANL
formulare model
Calculul debitului necesar pentru canalizare conform PUZ aprobat prin HCL Giroc nr. 56 din 24 06.2018
Traseu canalizare menajera viitoare
Achiziție Furnizare panou temporar și placă permanentă pentru promovarea proiectului „Reabilitarea, consolidarea, modernizarea și accesibilizarea spațiilor educaționale din cadrul Liceului Teoretic Special „IRIS”, cu realizarea de măsuri de sprijinire a eficienței energetice prin gestionarea inteligentă a energiei și utilizarea energiei din surse regenerabile”, SMIS 116274 (repostat în data de 29.07.2020)
Anunț
Draft de contract
Caiet de sarcini
Formulare
Achiziție servicii de informare și publicitate în vederea realizării materialelor de promovare a proiectului „Implementarea cadrului instituțional de dezvoltare strategică la nivelul județului Timiș”, SMIS 135760. (postat în data de 22.07.2020)
Anunț
Draft de contract
Caiet de sarcini
Formulare
Achiziție Furnizare panou temporar și placă permanentă pentru promovarea proiectului „Reabilitarea, consolidarea, modernizarea și accesibilizarea spațiilor educaționale din cadrul Liceului Teoretic Special „IRIS”, cu realizarea de măsuri de sprijinire a eficienței energetice prin gestionarea inteligentă a energiei și utilizarea energiei din surse regenerabile”, SMIS 116274 (postat în data de 21.07.2020)
Anunț
Draft de contract
Caiet de sarcini
Formulare
Achiziție servicii reevaluare a activelor fixe corporale de natura construcțiilor, terenurilor, drumurilor și podurilor aflate în patrimoniul Județului Timiș (postat 17.07.2020)
Anunț
Draft
Caiet de sarcini
ANEXE CS_2.pdf
Formulare
Achiziţionarea de tipărituri și servicii grafice pentru doua proiecte initiate de ATOP Timiș (publicat 03.07.2020)
ANUNT ACHIZITIE DIRECTA SI CAIETE SARCINI PROIECTE ATOP
Achiziție servicii de asistență tehnică de specialitate din partea dirigintelui de șantier pentru obiectivul de investiții „Reabilitarea, consolidarea, modernizarea și accesibilizarea spațiilor educaționale din cadrul Liceului Teoretic Special „IRIS”, cu realizarea de măsuri de sprijinire a eficienței energetice prin gestionarea inteligentă a energiei și utilizarea energiei din surse regenerabile”, SMIS 116274 (postat în data de 25.06.2020)
Anunț
Draft de contract
Caiet de sarcini
Formulare
Achiziție expertiză topo- cadastrală pentru imobilele-terenuri și construcții situate în Timișoara, Calea Torontalului, km 3 (postat in 25.06.2020) LIPSA OFERTE - ANULATA
anunt
caiet de sarcini expertiza
model contract servicii expertiza
modele formulare
Achiziție ”Servicii de editare şi printare materiale promoţionale în cadrul Proiectului „Enhancing tourism in Parta and Majdan archeological sites” (”Valorificarea potenţialului siturilor arheologice Parţa si Majdan pentru stimularea turismului in zona transfrontalieră Banat”), Acronim PAMAROSE, cod eMS RORS 463. (postat 17.06.2020)
Anunț
Partea A,B și C
Anexa1
Anunt atribuire
Achiziție ”Servicii de exploatare și mentenanță echipamente audio-video la Sala Multifuncțională” (postat în data de 12.06.2020)
Anunț
Draft de contract
Caiet de sarcini
Formulare
Solicitare de clarificări / Răspuns la solicitarea de clarificări
Achiziție ”Materiale profesionale de curățenie” (postat în data de 12.06.2020)
Anunț
Draft de contract
Caiet de sarcini
Formulare
Achiziție servicii reevaluare a activelor fixe corporale de natura construcțiilor și terenurilor aflate în patrimoniul Județului Timiș (postat 12.06.2020)
Anunț
Draft
Caiet de sarcini
Anexe caiet de sarcini
Model formulare
Achizitie servicii de mentenanță, suport tehnic și asistență tehnică a serverelor și a echipamentelor de rețea din dotarea Consiliului Județean Timiș. (postata in data de 05.06.2020)
Anunț
Draft de contract
Caiet de sarcini
Model de formulare
Achizitie servicii de telecomunicații/telefonie fixă (abonamente și convorbiri) - (postata in data de 25.05.2020)
Anunț
Draft de contract
Caiet de sarcini
Model de formulare
Achiziție - servicii de mentenanță (întrținere și reparații curente) la centrala telefonică și rețea data - voce din Palatul Administrativ. (postat în data de 25.05.2020)
Anunț
Draft de contract
Caiet de sarcini
Model de formulare
Achiziție ”Servicii de mentenanță preventivă și corectivă la instalațiile electrice din Palatul Administrativ, din Complexul Imobiliar ”Bastionul Theresia” și pentru rețeaua de iluminare exterioara din Parcul Industrial și Tehnologic Timișoara”
Anunț
Draft contract
Caiet de sarcini
Formulare
Achiziție - ”Servicii de întreținere și reparații la instalațiile de climatizare și ventilație din Palatul Administrativ al Judeţului Timiş şi Complexul Imobiliar Bastion ”Theresia” Timișoara” (postat în data de 22.05.2020)
Anunț
Draft de contract
Caiet de sarcini
Formulare
Achiziție - ”Materiale profesionale de curățenie” (postat în data de 22.05.2020)
Anunț
Draft de contract
Caiet de sarcini
Formulare
Solicitare de clarificări / Răspuns la solicitarea de clarificări
Achiziție -Servicii de asistență tehnică de specialitate prin diriginți de șantier la obiectivul de investiții - Asfaltare DJ 591 C, sector DN 6 -Săcălaz (postat în data de 22.05.2020)
Anunț
Draft de contract
Caiet de sarcini
Formulare
Achizitie ”Servicii de mentenanță (întreținere și reparații) a centralelor termice și a rețelelor de încălzire”(postat 22.05.2020)
Anunț
Draft contract
Caiet de sarcini
Formulare
Achiziție ”Servicii de editare şi printare materiale promoţionale în cadrul Proiectului „Enhancing tourism in Parta and Majdan archeological sites” (”Valorificarea potenţialului siturilor arheologice Parţa si Majdan pentru stimularea turismului in zona transfrontalieră Banat”), Acronim PAMAROSE, cod eMS RORS 463. (postat 18.05.2020)
Anunt
Partea A
Partea B
Partea C
Anexa 1
Raspuns solicitări clarificări nr.1
Raspuns solicitari clarificari nr.2
Raport anulare procedură
Achizitie lucrari de intretinere spatii verzi la depozitele neconforme inchise Parta-Sag, Jimbolia, Sannicolau Mare, Buzias,Lugoj,Faget (postata in data de 22.04.2020).
Anunt
Caiet de sarcini
Draft de contract
Model formulare
Solicitare de clarificari/Raspuns la solicitarea de clarificari
ACHIZIȚIE SERVICII DE SPĂLĂRI AUTO PENTRU AUTOTURISMELE DIN PARCUL PROPRIU AL CONSILIULUI JUDEȚEAN TIMIȘ”, COD CPV 50112300-6 (postat 05.03.2020)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Modele Formulare
Servicii privind elaborarea documentatiei Plan Urbanistic Zonal -parcare colectivă si servicii Sf Ioan , Nr 1 prin modificare PUZ Centru Judetean Multifunctionalk Municipiul Timisoara
Documerntatie atribuire
PLANUL DE ACHIZIȚII PUBLICE PENTRU ANUL 2020
ANEXE ACHIZIȚII DIRECTE AFERENTE ANULUI 2020
ACHIZIŢII DIRECTE
ANUL 2019
Anunț achiziție directă - Lucrări de înlocuire a ţevilor pluviale existente şi reparaţii pereţi la Palatul Administrativ (postat 06.12.2019)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Anunț achiziție directă - Servicii de auditare financiară externă în cadrul proiectului „Reabilitarea, consolidarea, modernizarea și accesibilizarea spațiilor educaționale din cadrul Liceului Teoretic Special „IRIS”, cu realizarea de măsuri de sprijinire a eficienței energetice prin gestionarea inteligentă a energiei și utilizarea energiei din surse regenerabile”, SMIS 116274.
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Anunț achiziție directă - Servicii de asistenţă tehnică de specialitate prin diriginți de şantier pentru realizarea obiectivului de investiţii „Construirea de 3 locuințe protejate și reabilitare și extindere și dotare 1 Centru de zi Periam”, SMIS 119772, Cod CPV 71311100-2 (reluată, postare 17.10.2019)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Anunt achizitie directa ”Servicii privind activitatea de neutralizare a subproduselor de origine animală care nu sunt destinate consumului uman , provenite din gospodăriile crescătorilor individuali de animale” (postat 16.10.2019)
Anunt
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Anunț ”Achiziție aplicație de securitate e-mail server pentru 200 de utilizatori cu licență pentru 3 ani” (postat 16.10.2019)
Anunț
Draft contract
Caiet de sarcini
Formulare
Anunt achizitie directa ”Servicii privind activitatea de neutralizare a subproduselor de origine animală care nu sunt destinate consumului uman , provenite din gospodăriile crescătorilor individuali de animale” (postat 07.10.2019)
Anunt
Draft contract
Caiet de sarcini
Formulare
Anunț achiziție directă-Servicii de asistenţă tehnică de specialitate prin diriginți de şantier pentru realizarea obiectivului de investiţii „Construirea de 3 locuințe protejate și reabilitare și extindere și dotare 1 Centru de zi Periam”, SMIS 119772, cod CPV 71311100-2 (repostat 04.10.2019)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Anunț achiziție directă-Servicii de asistenţă tehnică de specialitate prin diriginți de şantier pentru realizarea obiectivului de investiţii „Construirea de 3 locuințe protejate și reabilitare și extindere și dotare 1 Centru de zi Periam”, SMIS 119772, cod CPV 71311100-2 (postat 25.09.2019)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Anunt achizitie ”Barcă de salvare pe apă / gheață- 7 buc” (postat 16.09.2019)
Anunt
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Anunt achiziție și montaj centrale termice imobil Lugoj -2 buc. , cod CPV 39715210-2 ( postat in data de 11.09.2019)
Anunt
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Răspuns clarificări
Anunț achiziție directă- Servicii de asistență tehnică de specialitate din partea dirigintelui de șantier pentru realizarea obiectivului de investiție publică din cadrul proiectului „Construirea a 2 case de tip familial și înființarea Centrului de zi pentru dezvoltarea deprinderilor de viață independentă Găvojdia”, SMIS 119769, cod CPV 71311100-2 (repostat 11.09.2019)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Anunț achiziție directă- Servicii de asistență tehnică de specialitate din partea dirigintelui de șantier pentru realizarea obiectivului de investiție publică din cadrul proiectului „Construirea a 2 case de tip familial și înființarea Centrului de zi pentru dezvoltarea deprinderilor de viață independentă Găvojdia”, SMIS 119769, cod CPV 71311100-2 (postat 02.09.2019)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Anunț achiziție Lucrări de punere în siguranță a pasajelor auto și pietonal, la Bastionul Theresia corp C și D,str. Popa Șapcă nr.1 și str. Hector nr.4,Timișoara (postat 27.08.2019)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
anunt achizitie directa climatizare si ventilatie (reluata 22.08.2019)
Anunț achiziție Servicii de asistență tehnică de specialitate prin diriginți de șantier pentru lucrările de întreținere periodică:
- "Covoare asfaltice pe drumurile judeţene", Zonele Est şi Vest (cod CPV: 45233220-7 Lucrări de îmbrăcare a drumurilor);
- "Reciclarea straturilor rutiere degradate", Zonele Est şi Vest" (cod CPV: 45233251-3 Lucrări de reînnoire a îmbrăcămintei rutiere);
- „Straturi bituminoase foarte subţiri executate la rece - Şlam Bituminos" (cod CPV: 45233200-1 Diverse lucrări de îmbrăcare) (postat 21.08.2019)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft_contract
Model_formulare
Anunt achizitie ”echipamente IT , inclusiv licență office necesare în implementarea proiectului ”Cross - border network for disaster resilience and emergency situations risks management”/”Rețea transfrontalieră pentru îmbunătățirea capacității de răspuns și a managementului riscurilor în situații de urgență”, Acronim CBN cod eMS ROHU72” (postat 12.08.2019)
Anunt
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Raspuns solicitari clarificari
Anunt achizitie servicii de intretinere a instalatiilor de climatizare si ventilatie (reluata in data de 30.07.2019)
Anunt
Caiet de sarcini
Draft de contract
Formulare
Anunț
Caiet de sarcini
Model formulare
Draft contract
- Lucrari de "Refacere hidroizolatie acoperis " la Palatul Administrativ (postata in data de 25.06.2019)
- ANUNT
-CAIET DE SARCINI
-DRAFT DE CONTRACT
-FORMULARE
Servicii de intretinere a spatiilor verzi de la Bastionul Theresia si Parcul Industrial si Tehnologic Timisoara (postata in data de 21.06.2019)
- ANUNT
-Caiet de sarcini
-Draft de contract
- Formulare
Solicitare de clarificari/ Raspuns la solicitarea de clarificari ( postat in data de 26.06.2019)
Servicii de întocmire a ”Strategiei de sănătate publică a județului Timiș pe perioada 2019-2024” (reluare 13.06.2019)
Servicii de mentenanta (intretinere si reparatii ) centrala telefonica si retea data -voce (postat 07.06.2019)
Servicii de spălări auto pentru autoturismele din parcul auto propriu al CJ Timiș.
Servicii de întocmire a ”Strategiei de sănătate publică a județului Timiș pe perioada 2019-2024” (postata 29.05.2019)
Achizitie tiparituri si materiale promotionale necesare promovarii actiunilor de preventie antidrog conform cerintelor din documentatia de atribuire ( postata in data de 28.05.2019)
ANUNT
Caiet de sarcini
FORMULARE
Grafica mapa
Grafica carnetel
Grafica agenda
Inscriptionare pixuri
Grafica pliant protocol
Inscriptionare USB
Inscriptionare rucsac
Inscriptionare tricouri
Solicitare de clarificari/ Raspuns la solicitarea de clarificari (postat 30 mai 2019)
Servicii de întocmire a ”Strategiei de sănătate publică a județului Timiș pe perioada 2019-2024”
Servicii de publicare comunicate de presă la începutul și la finalizarea proiectului în cadrul activității de informare și publicitate a proiectului „Reabilitare, consolidare, modernizare și accesibilizarea spațiilor educaționale din cadrul Liceului Teoretic special „IRIS”,cu realizarea de măsuri de sprijinire a eficienței energetice prin gestionarea inteligentă a energiei și utilizarea energiei din surse regenerabile”, MySMIS 116274, contract de finanţare nr.3697/25.01.2019 (postat în data de 20.05.2019).
Anunt
Caiet de sarcini
Draft contract
Model formulare
Viabilizarea terenului fostei unități militare de la Giroc – execuție lucrări desființare construcții relevante în ridicarea topografică ( C6 – C16), loc. Giroc, Calea Timișoarei, CF 401165.
Servicii în vederea paginării, tehnoredactării și tipăririi publicației periodice ”Monitorul Oficial al județului Timiș” cât și a suplimentului acestuia.
Servicii de publicare comunicate de presă la începutul și la finalizarea proiectului în cadrul activității de informare și publicitate a proiectului „Reabilitare, consolidare, modernizare și accesibilizarea spațiilor educaționale din cadrul Liceului Teoretic special „IRIS”,cu realizarea de măsuri de sprijinire a eficienței energetice prin gestionarea inteligentă a energiei și utilizarea energiei din surse regenerabile”, MySMIS 116274, contract de finanţare nr.3697/25.01.2019 (postat în data de 09.05.2019). (ANULATA)
Anunt
Caiet de sarcini
Draft contract
Model formulare
Servicii de ” Realizarea planului de actiune pentru diminuarea/menținerea nivelului de zgomot pe drumul județean DJ691 pe sectorul cuprins între km 2+600 și km 10+200, L=7,600 km și Reevaluarea /revizuirea planului de acțiune pentru diminuarea /menținerea nivelului de zgomot pe drumul județean DJ592 pe sectorul cuprins , între km 5+100 și km 16+800, L=11,700 km”
Serviciul de audit financiar extern în cadrul proiectului „Modernizare drum județean DJ 693 pentru interconectare la A1 (AR și pod peste Mureș la Pecica Arad, (L=57 Km din care necesar de modernizare cca.30 km)”, MySMIS 122554- contract de finanţare nr.3928/05.03.2019 (08.05.2019)
documentatie servicii AUDIT FINANCIAR proiect DJ 693
modele formulare
Servicii de promovare și publicitate în cadrul proiectului „Modernizare drum județean DJ 693 pentru interconectare la A1 (AR și pod peste Mureș la Pecica Arad, (L=57 Km din care necesar de modernizare cca.30 km)”, MySMIS 122554- contract de finanţare nr.3928/05.03.2019 ( 08.05.2019)
documentatie servicii promovare si publicitate proiect DJ 693
modele formulare
Servicii de asistență tehnică prin dirigenție de șantier privind realizarea obiectivului de investiție publică “Modernizare și recompartimentare spațiu mari arși corp B Casa Austria”
Invitatie DIRIGENTIE MARI ARSI
caiet de sarcini DIRIGENTIE MARI ARSI
DRAFT CONTRACT DIRIGENTIE MARI ARSI
MODELE FORMULARE DIRIGENTIE MARI ARSI
Servicii de elaborare a documentației tehnico-economice, faza Studiu de fezabilitate în vederea implementării obicetivului de investiții ”Centrul Comunitar de învățare permanentă Timiș” din cadrul proiectului ”Joint Employment Driven Initiative (Inițiativă comună privind ocuparea forței de muncă)” acronim JEDI, finanțat prin progamul INTERREG V-A România Ungaria 2014-2020 (repostat 06.02.2019)-achiziție directă reluată
Servicii de elaborare a documentației tehnico-economice, faza Studiu de fezabilitate în vederea implementării obicetivului de investiții ”Centrul Comunitar de învățare permanentă Timiș” din cadrul proiectului ”Joint Employment Driven Initiative (Inițiativă comună privind ocuparea forței de muncă)” acronim JEDI, finanțat prin progamul INTERREG V-A România Ungaria 2014-2020 (postat 29.01.2019)
ACHIZIŢII DIRECTE
ANUL 2018
-
Achiziție servicii de elaborare a „Raportului de evaluare a impactului asupra mediului” necesar în vederea obținerii „Acordului de mediu” aferent proiectului „Lărgirea la 4 benzi de circulație pe DJ 592 Timișoara-Moșnița Nouă, între km5+100-9+180”(postat 30.05.2018)
Anunț
Caiet de sarcini
Răspuns clarificare
-
Achizitie servicii de informare si publicitate in cadrul proiectului intitulat> Modernizare DJ 691.largirea la 4 benzi a sectorului km 2+725( sens fgiratoriu) -Centura Timisoara si Centura Timisoara -Autostrada A1 , SMIS 111992
Anunt achizitie directa
Caiet de sarcini
Modele formulare
Draft contract
Formular oferta
-
Achizitie servicii de paginare, tehnoredactare, editare, tipărire și livrare publicație periodică ”Monitorul Oficial al Județului Timiș” ( postata 14.05.2018)
Invitatie participare
Caiet sarcini
Draft contract
Model formulare
-
Achizitie tiparituri necesare promovării acțiunilor de informare a tinerilor si prevenirea delicvenței juvenile și a riscului de victimizare în rândul minorilor , prin reducerea victimizării tinerilor în mediul ONLINE , prin proiectul “ INTERNETUL , PRIETEN SAU DUȘMAN?“(postata 14.05.2018)
Anunt
Caiet de sarcini
Grafica
Grafica 2
Grafica 3
Formulare
solicitari de clarificari
-
Achizitie “ Servicii de mentenanță,suport tehnic și asistență tehnică a serverelor și a echipamentelor de rețea din dotarea Consiliului Județean Timiș“ (postat 11.05.2018)
-
Anunt
Caiet de sarcini
Draft de contract
Formulare
-
Achizitie ” Servicii de baze de date privind sistemul informatic achizitionat prin proiectul transfrontalier ” Sprijinirea IMM-urilor prin dezvoltarea unei structuri de e-business in judetul Timis si districtul vecin din Serbia ” (cod MISETC 1294) ” (postat 09.05.2018)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Specificatii tehnice
Formulare
Protocol colaborare
-
Servicii de paginare, tehnoredactare, editare, tipărire și livrare publicație periodică ”Monitorul Oficial al Județului Timiș” ( Anulat)
Invitație de participare
Caiet sarcini
Draft contract
Model formulare
-
Servicii cadastrale si de evaluare pentru dobandirea prin expropriere a imobilelor necesare realizarii lucrarilor privind: Largirea la 4 benzi de circulatie pe DJ 691, Sector II centura Timisoara si Centura Timisoara -Autostrada A1( km 12+975)in cadrul proiectului : Modernizare DJ 691largirea la 4 benzi a sectorului km 2+725( sens giratoriu) - Centura Timisoara si Centura Timisoara -Autostrada A1(km 12+975)
Anunt achizitie directa
Caiet de sarcini
Draft contract
Model formulare
-
Servicii de pregătire a documentației tehnico-economice în vederea depunerii spre finanțare în cadrul POR 2014-2020 a proiectului “Modernizare drum județean DJ 693 pentru interconectare la A1 (AR) și pod peste Mureș la Pecica județul Arad (L= 57 km din care necesar de modernizare cca. 30 km)” (postat 02.05.2018)
Anunt achizitie directa DJ 693
Caiet de sarcini actualizare DALI DJ 693
Memoriu tehnic DALI DJ 693 INITIAL
Modele formulare si model contract actualizare DALI DJ 693
-
Achizitie ,,Servicii de exploatare si mentenanta echipamente audio-video Sala Multifunctionala a Consiliului Judetean Timis" (postat 27.04.2018)
Anunt
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
-
Achiziție „Servicii de informare și publicitate în cadrul proiectului „Modernizare DJ 593 (L=35,9 km, din care necesar modernizare L=20 km)” Cod SMIS 110605” (repostat 25.04.2018)
Anunț
Caiet de sarcini
Draft contract
Formulare
Anexe
-
ELABORARE STUDIU DE COEXISTENȚĂ aferent obiectivului de investiție “Modernizare și reabilitare DJ 609F Bazoșul Nou – Bazoș – Recaș, jud. Timiș, L=13,683 km” (postat in 13.04.2018)
Documentatie atribuire (anunt , caiet de sarcini si model contract)
Achizitie lucrari instalatie de ventilatie necesara punctului de conducere a mobilizarii din Cadrul Centrului Militar Zonal Timis
ANUNT PARTICIPARE ACHIZITIE MATERIALE CURATENIE 2018
CAIET DE SARCINI MATERIALE CURATENIE 2018
MODELE FORMULARE
MODEL CONTRACT FURNIZARE MATERIALE CURATENIE
CUMPĂRĂRI DIRECTE
ANUL 2017
Servicii de proiectare în vederea elaborării și aprobării PLANULUI URBANISTIC ZONAL “Zonă instituții publice,servicii și locuințe“, intravilan comuna Giroc. (postat 28.07.2017)
INVITATIE DEPUNERE OFERTA
CAIET DE SARCINI SERVICII PAZA DEPOZITE NECONFORME
MODEL CONTRACT SERVICII PAZA DEPOZITE NECONFORME
ANUL 2016
-
Servicii de mentenanta, suport tehnic si asistenta tehnica a serverelor si a echipamentelor de retea din dotarea Consiliului Judetean Timis (postata azi 28.12.2016)
Anunt
Model contract
Caiet de sarcini
Formulare
-
Achizitie statii de lucru -20 buc (postat 08.12.2016)
Anunt
Caiet de sarcini
Formulare
-
Achizitie Servicii mentenanta sistem supraveghere viseo si antiincendiu (procedura reluata 23.11.2016).
Anunt achizitie directa servicii supraveghere video si antiincendiu
Caiet de sarcini servicii supraveghere video si antiincendiu
modele formulare
RASPUNS CLARIFICARI NR 1
Anunt achizitie serv mentenanta sist suprv video
Caiet sarcini servicii mentenanta sistem suprv video
-
Achizitie materiale curatenie 2016
Anunt achizitie materiale curatenie 2016
Caiet de sarcini materiale curatenie 2016
RASPUNS CLARIFICARI MATERIALE CURATENIE
fisa de date servicii internet 2016
caiet sarcini servicii internet 2016
modele formulare
model contract servicii internet 2016
-
Achizitie materiale de birotica si papetarie necesare angajatilor din Consiliul Judetean Timis pe anul 2016.(postata azi 10.05.2016)
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Model de contract
Model de formulare
Răspuns la solicitarea de clarificari (postat 12.05.2016)
-
Contracte de servicii: Service , intretinere , mentenanta si asigurarea functionarii instalatiilor de iluminat nocturn , a instalatiilor de ridicat aferente precum si a tabelei electronice de marcaj de la Stadionul Dan Paltinisanu din Timisoara
Fisa de date a achizitiei
Caietul de sarcini
Model formulare
-
Servicii medicale si de medicina muncii pentru personalul Consiliului Judetean Timis pentru o perioada de 12 luni (postata in data de 15.04.2016)
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Model de contract
Model formulare
-
Achizitie servicii de executori judecatoresti
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Modele formulare
-
Achizitie lucrari de reparatii la sediu ISU Timis , Timisoara , Str Cluj , Nr 14
Raspuns solicitari de clarificari postate in 31.03.2016
Fisa de date a achizitiei
Antemasuratoarea ( caietul de sarcini )
Modele formulare
-
Achizitii servicii de curatenie ISU Banat
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini
Model formulare
-
Achizitie servicii de mentenanta la instalatiile electrice de la Bastionul Theresia Timisoara, proprietate publica a judetului Timis (postat in 21.03.2016)
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Model de contract
Model de formulare
-
Achizitie servicii de mentenanta pentru instalatiile speciale de la Bastionul Theresia Timisoara, proprietate publica a judetului Timis (postat in 21.03.2016)
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Model de contract
Model de formulare
-
Achizitie servicii evaluare imobil
Invitatie de participare
Formulare
-
Achizitie servicii de intretinere a spatiilor verzi de la Bastionul Theresia Timisoara.
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Model de contract
Model formulare
-
Achizitie servicii de intretinere si reparatii lift si platforma persoane dizabilitati din incinta Consiliului Judetean Timis
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini
Modele formulare
-
Achizitie lucrari de reabilitare instalatie electrica la sediul ISU Banat , str Infratirii , Nr 13
Fisa de date a achizitiei
Modele formulare
Proiect tehnic
-
Achizitie Servicii topo cadastrale şi intocmire documentatii tehnice pentru realizare dezlipire si intabulare imobile ( teren si cladiri ) aferente Centrului de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica nr 2 Lugoj , str Fagetului , Nr 158 , Cf 400727, nr top 400727 aflat in domeniul public al judetului Timis Postata in 25.02.2016)
Fisa de date
Caiet de sarcini
Model Formulare
-
Achizitie servicii de reevaluare a constructiilor din patrimoniu cultural aflate in proprietatea Judetului Timis şi administrarea Consiliului Judetean Timis( postata 25.02.2016)
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini
Model de formulare
-
Achizitie servicii de mentenanta , revizii si intretinere pentru instalatiile termice la Bastionul Theresia Timisoara, centrala termica din imobilul situat in Lugoj, str. Timisorii nr. 27-33proprietate publica a judetului Timis si centrala termica de la Stadionul "Dan Paltinisan" pentu o perioada de 12 luni.
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Model contract
Model formulare
-
Achizitie servicii de reevaluare a constructiilor din patrimoniu cultural aflate in proprietatea Judetului Timis şi administrarea Consiliului Judetean Timis
Fisa de date a achizitiei
Caietul de sarcini
Model formulare
-
Achizitie servicii paza depozite deseuri neconforme urbane pe 3 luni (27.01.2016)
-
Invitatie de participare sericii paza
-
Caiet de sarcini servicii paza
-
Modele formulare
ANUL 2015
Plansa 2 Plan cladire cf. extras CF
Plansa 3 Vedere aeriana
Plansa 4Plan situatie cu marcare sectiuni
Plansa 5 D plan situatie spatii exterioare
Plansa 6 Fatada b-dul Revolutiei din 1989(relev. anterior/existent)
Plansa 7 Fatada str.Tulnicului (relev. anterior)
Plansa 8 Fatada str. Tulnicului (existent)
Plansa 9 Fatada str. N.Filipescu (relev.anterior)
Plansa 10Fatada str. N.Filipescu(existent)
Plansa 11Fatada p-ta E.Murgu(relev.anterior)
Plansa 12Fatada P-ta E.Murgu(existent)
Plansa 13Sectiunea A-A (releveu anterior)
Plansa 14Sectiunea A-A (existent)
Plansa 15Sectiunea B-B (relev. anterior)
Plansa 16Sectiunea B-B (existent)
Plansa 17Sectiunea C-C(relev. anterior)
Plansa 18Sectiunea C-C(existent)
Plansa 19Sectiunea E-E (existent)
Plansa 20Sectiunea H-H (releveu anterior)
-
Achizitie a 2 bucati containere de securitate clasa A , pentru păstrarea in sigurantă a documentelor clasate ale ISU (postata in 17.11.2015)
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini
Model formulare
-
Achizitie servicii pentru elaborarea unui studiu de prefezabilitate in vederea reabilitarii institutiilor Spitalului Judeatean
Invitatie de participare.pdf
Caiet-de-sarcini.pdf
MODELE FORMULARE.docx
Model contract de servicii.docx
Raspuns solicitare de clarificari 19.11.2015
-
Achizitia mobilier de birou in completare pentru spatiile din cadrul Palatului Administrativ
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Model de contract
Model formulare
-
Achizitionarea unui motostivuitor de 1,6 tone pt desfasurarea activitatii ISU Banat
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini
Modele formulare
-
SERVICII DE EXPLOATARE SI MENTENANTA ECHIPAMENTE AUDIO-VIDEO CARE DESERVESC SALA MULTIFUNCTIONALA PE O PERIOADA DE 12 LUNI (postat in 06.11.2015)
-
INVITATIE DE PARTICIPARE
-
CAIET DE SARCINI SI ANEXE
-
MODELE FORMULARE
-
Lucrari de reparatii depozit bunuri materiale ISU Banat,postat in data de 06.11.2015
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini ( antemasuratoare )
Model formulare
-
Lucrari (rest de executat) aferente obiectivului de investitii Reabilitare DJ 682 (29.10.2015)
-
invitatie de participare
-
caiet de sarcini
-
anexa 1 la caietul de sarcini
-
anexa 2 plansa 1 la caietul de sarcini
-
anexa 2 plansa 2 la caietul de sarcini
-
modele formulare lucrari DJ 682
-
SERVICII DE LEGATORIE SI PRELUCRARE ARHIVISTICA PENTRU DOCUMENTELE EMISE DE CATRE COMPARTIMENTELE APARATULUI DE SPECIALITATE AL CJT PE O PERIOADA DE 12 LUNI (19.10.2015)
-
invitatie de participare
-
Caiet de sarcini serv legatorie si prelucrare arhivistica 2015
-
modele formulare serv legatorie si prelucrare arhivistica 2015
-
model contract servicii legatorie si prelucrare arhivistica 2015
-
RASPUNS NR 1 LA SOLICITARI DE CLARIFICARI ARHIVARE 2015 (22.10.2015)
-
RASPUNS NR 2 LA SOLICITARI DE CLARIFICARI ARHIVARE 2015 (22.10.2015)
-
SERVICII DE TELECOMUNICATII/TELEFONIE FIXA (ABONAMENTE + CONVORBIRI) postat in data de 16.10.2015
Invitatie participare
Caiet de sarcini
Model Formulare
Model contract
-
SERVICII EDITARE SI TIPARIRE AGENDA CJTIMIS (14.10.2015)
-
- Invitatie participare
-
- Caiet de sarcini servicii editare si tiparire Agenda CJT 2015
-
- Modele formulare
-
Achizitie lucrări de reabilitare a instalatiei electrice la ISU Banat din Timisoara , Str Înfrăţirii , nr 13
-
Achizitie autoturism necesar pt dotarea Centrului Militar Zonal
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini
Modele formulare
-
Achizitie serviciu de proiectare : Studiu de fezabilitate şi documentaţii tehnico-economică pentru alimentarea cu apă din foraje de mică adâncime
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini
Modele formulare/upload/FORMULAREx_15.pdf
-
Achizitie tehnică de calcul Centru Militar Zonal : 2 sisteme de calcul complete tip desktop, 1 buc laptop
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini
Modele formulare
-
Servicii de proiectare Reconditionare fatade si amenajari exterioare la Palatul Administrativ (reluata azi 24.09.2015)
Invitatie participare
Caiet de sarcini
Model de contract
Model de formulare
Raspuns la solicitare de clarificari (postat azi 06.10.2015)
Plansa 1Incadrare in zona
Plansa 2 Plan cladire cf. extras CF
Plansa 3 Vedere aeriana
Plansa 4Plan situatie cu marcare sectiuni
Plansa 5 D plan situatie spatii exterioare
Plansa 6 Fatada b-dul Revolutiei din 1989(relev. anterior/existent)
Plansa 7 Fatada str.Tulnicului (relev. anterior)
Plansa 8 Fatada str. Tulnicului (existent)
Plansa 9 Fatada str. N.Filipescu (relev.anterior)
Plansa 10Fatada str. N.Filipescu(existent)
Plansa 11Fatada p-ta E.Murgu(relev.anterior)
Plansa 12Fatada P-ta E.Murgu(existent)
Plansa 13Sectiunea A-A (releveu anterior)
Plansa 14Sectiunea A-A (existent)
Plansa 15Sectiunea B-B (relev. anterior)
Plansa 16Sectiunea B-B (existent)
Plansa 17Sectiunea C-C(relev. anterior)
Plansa 18Sectiunea C-C(existent)
Plansa 19Sectiunea E-E (existent)
Plansa 20Sectiunea H-H (releveu anterior)
-
Achizitie servicii de telefonie mobila si de date pentru utilizatorii din cadrul Consiliului Judetean Timis (postata 10.09.2015)
-
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Model de contract
Model formulare
Solicitare de clarificări/Răspuns solicitare de clarificări
-
Achizitie Servicii de Dirigenţie de şantier în cadrul proiectului ”Modernizare Ambulator de Specialitate S.C.J.UT” – cod SMIS 30481 - PROCEDURA RELUATA ( postat 01.09.2015)
Invitatie de participare
Caiet de sarcini dirigintie de santier
Modele formulare
Piese desenate electrice
Piese desenate arhitectura - partea I
Piese desenate arhitectura - partea II
Memoriu Instalatii electrice
Memoriu arhitectura
Caiet de sarcini arhitectura pe specialitati
-
Achizitie imprimante multifunctionale laser color - 6 bucati (postata 28.08.2015)
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Model de contract
Formulare
Raspuns la solicitare de clarificari (postata 02.09.2015)
-
Achizitie servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru proiectul Reconditionare fatade si amenajari exterioare la Palatul Administrativ ( reluata azi 26.08.2015)
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Model formulare
Model de contract
-
Achizitie servicii de expertiza tehnica de specialitate a imobilului ce apartine ordinului Surorilor de Notre dame si sediul Centrului Scolar pt educatie incluziva Dumitru Ciomageanu Timisoara ( postat in data de 21.08.2015)
Fisa de date a achizitiei
Modele formulare
-
Achizitie Servicii de Dirigenţie de şantier în cadrul proiectului ”Modernizare Ambulator de Specialitate S.C.J.UT” – cod SMIS 30481 - PROCEDURA RELUATA ( postat 19.08.2015)
Invitatie de participare
Caiet de sarcini dirigintie de santier
Modele formulare
Piese desenate electrice
Piese desenate arhitectura - partea I
Piese desenate arhitectura - partea II
Memoriu Instalatii electrice
Memoriu arhitectura
Caiet de sarcini arhitectura pe specialitati
-
- Achizitie servicii de proiectare : Amenajare spatii interioare sediu CJ Timis- amenajare hol central parter ( PT +CS+DE +asistenta tehnica ) repostata 13.08.2015
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini
Model formulare
-
Achizitie a 4 statii de lucru necesare pentru desfasurarea activitatii personalului ISU Banat
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Modele formulare
-
Achizitie servicii de intretinere si service la centrala termica si la reteaua de incalzire din Palatul Administrativ (postata 07.08.2015
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Model contract
Model de formuare
-
Achizitie lucrari de reparatii sistem exterior de iluminat Calea Martirilor , Nr 198( postata in data de 07.08.2015)
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini
Modele formulare
-
Achizitie servicii de proiectare :Reabilitare instalatii electrice la sediu ISU Timis din Timisoara , Str Infratirii , Nr 13( poatata in 06.08.2015)
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini
Modele Formulare
-
Achizitie Servicii de Dirigenţie de şantier în cadrul proiectului ”Modernizare Ambulator de Specialitate S.C.J.UT” – cod SMIS 30481 ( postat 04.08.2015)
Invitatie de participare
Caiet de sarcini dirigintie de santier
Modele formulare
Piese desenate electrice
Piese desenate arhitectura - partea I
Piese desenate arhitectura - partea II
Memoriu Instalatii electrice
Memoriu arhitectura
Caiet de sarcini arhitectura pe specialitati
-
Achizitie autospeciala /autofurgoneta pt transportul materialelor la interventii postata in 04.08.2015
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini
Model formulare
-
Achizitie servicii proiectare :Reconditionare fatade si amenajari exterioare la Palatul Administrativ al CJ Timis ( DTAC + DTOE, PT+CS+DE, schimbare destinatie spatiu, asistenta tehnica ) postata 04.08.2015
Fisa de date a achizitiei
Caiet sarcini
Modele formulare
-
Achizitie lucrari de reparatii la aparatele ce constituie batza materiala de pregatire a personalului din cadrul serviciilor profesioniste in situatii de urgenta ( postat 01.07.2015)
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini ( antemasuratoare)
Modele formulare
-
Achizitie lucrari de racordare la reteaua electrica a Depozitului neconform de deseuri Faget ( postat 29.06.2015)
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini
Modele formulare
-
Achizitie servicii de proiectare : Amenajare spatii interioare sediu CJ Timis- Amenajare spatii interioare sediu CJ Timis - amenajare hol central parter ( PT +CS+DE +asistenta tehnica ) postata 09.06.2015
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini
Model formulare
-
Achizitieconsumabile pentru echipamentele multifunctionale si imprimantele Consiliului Judetean Timis (postata in 08.06.2015)
Invitatie de participare
Model contract
Caiet de sarcini
Model formulare
-
Achizitie Servicii de expertiza tehnica de specialitate care sa stabileasca stadiul actual al culturilor forestiere din proiectele : Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrele de emeliorare Sacalaz si Ghizela si conditiile in care se pot continua investitiile ( postata 05.06.2015)
Fisa de date a achizitiei
Caietul de sarcini
Modele formulare
-
Achizitie servicii de mentenanta la centrala telefonica tip Alcatel,terminale telefonice si retea data - voce din cadrul Palatului Administrativ al judetului Timis, situat in B-dul Revolutiei din 1989, nr.17
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Model contract
Model formulare
-
Achizitie lucrari de racordare la reteaua electrica a depozitelor neconforme de deseuri , Buzias şi Lugoj ( postata in 13.05.2015)
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini Lugoj
Caiet de sarcini Buzias
Model Formulare
-
Achizitie servicii topo cadastrale si intocmire documentatii tehnice pt Actualizare plan de situatieconform teren asupra imobilelor ctii si terenuri situate in Timisoara , CD Loga , nr 46 si 48 ( postata in 13.05.2015)
Fisa de date a achizitiei
Caietul de sarcini
Modele Formulare
-
Achizitie servicii de amenajare si intretinere a spatiilor verzi din Platul Administrativ( postata in data de 13.05.2015)
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Model de formulare
Model de contract
CLARIFICARE (postata in 15.03.2015 )
-
Achizitie servicii de intretinere a instalatiilor de climatizare si ventilatie din Palatul Administrativ (postata in data de 13.05.2015)
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Model formulare
Model contract
-
Achizitie servicii medicale si de medicina munciipentru personalul Consiliului Judetean Timis (postata in data de 24.04.2015)
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Model Formulare
Model Contract
-
Achizitie materiale birotica si papetarie pe nul 2015 (postata 23.04.2015)
-
Invitatie de participare
-
Caiet de sarcini
Model formulare
Mode contract
-
Achizitie servicii de intretinere a spatiilor verzi la Bastionul Theresia Timisoara (cumparare directa reluata postata 21.04.2015)
Invitatie de participare
Caiet de Sarcini
Model Formulare
Model de contract
-
Achizitie servicii de intretinere , service, mentenanta si asigurarea functionarii instalatiilor de iluminat nocturn , instalatiilor de ridicat aferente precum si a tabelei electronice de marcaj de la stadionul Dan Paltinisanu din Timisoara ( 20.04.2015)
-
Achizitie servicii furnizare internet CJT si 2 locatii (postata in 08.04.2015)
-
Fisa de date servicii furnizare internet
-
Caiet sarcini servicii furnizare internet
-
Modele formulare servicii furnizare internet
-
Model contract servicii furnizare internet
-
Raspuns de clarificare 1 (postat in 14.04.2015)
-
Achizitionarea unei autospeciale pt activitatea ISU Banat ( postata in 31.03.2015 )
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini
Model formulare
Model contract
-
Servicii de curatenie la imobilul situat in Timisoara , Str Cluj , nr 14 ( postata in 26.03.2015)
-
Fisa de date a achizitiei
-
Caiet de sarcini ( referat de necesitate)
-
Model formulare
-
Model Contract
-
Lucrari de reparatii la incaperea cu destinatie arhiva , din imobilul Pavilion Logistic , situat in Timisoara , Str Cluj , Nr 14 , unde isi desfasoara activitatea ISU Banat ( poatat in 24.03.2015)
-
Fisa de date a achizitiei
-
Caiet de sarcini
-
Model contract
-
Model Formulare
-
Servicii de mentenanta pentru instalatiile speciale de la Bastionul Theresia Timisoara (data publicarii 24.03.2015)
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Model contract
Formulare
-
Servicii de intretinere a spatiilor verzi de la Bastionul Theresia Timisoara (data publicarii 23.03.2015)
-
Raspuns la solicitare de clarificari nr.1 ( data publicarii 26.03.2015)
Invitatie de participare
-
Caiet de sarcini
Model contract
Formulare
-
Servicii de mentenanta pentru instalatiile electrice de la Bastionul Theresia Timisoara,proprietate publica a judetului Timis( data publicarii 23.03.2015).
Invitatie de participare
Caiet de sarcini
Model contract
Formulare
-
Servicii de intretinere si reparatii ascensor si platforma pentru persoane cu dizabilitati
Fisa de date a achizitiei
Caiet de sarcini
Model formulare
Model contract
Lucrari de reparatii la casa scarilor , hol , parter si etaj 2 , Pavilion ISU din Timisoara , str Cluj , Nr 14 ( data publicarii 18.03.2015)
Caiet de sarcini
Fisa de date
Model de formulare
Model de contract
-
Achizitie panouri de afisaj din plexiglass, realizarea si montarea acestora in cadrul Palatului Administrativ. ( data publicarii 07.05.2014)
-
Achiziţie servicii de întreţinere instalaţii de climatizare şi ventilaţie din Palatul Administrativ. (data publicării 07.05.2014)
-
Achizitie servicii de supraveghere a şantierului/Dirigenţie de şantier necesare realizarii obiectivului de investiţii: „Reabilitarea si reamenajarea apartamentelor din str. Martir M. Ciopec nr. 3 in locuinţe de servici pentru personalul din CJTimis". (Data publicarii 02.03.2015)
-
Documentatie de atribuire servicii de consultanta management de proiect Ambulatoriu (data publicarii 23.02.2015)
-
Achiziție directa servicii de mentenanță și instalații termice (data publicarii 13.02.2015)
-
-
Achizitie servicii intretinere spatii verzi din Palatul Administrativ (data publicarii 08.05.2014)
PROGRAMUL ANUAL AL ACHIZIŢIILOR PUBLICE