Licenţe de transport pentru curse regulate speciale

Ultima actualizare: Gabriel Rosu, în data de 12.02.2014

Pentru informatizarea serviciului de emitere licenţe de transport pentru curse regulate speciale, Consiliul Judeţean Timiş furnizează operatorilor de transport un mecanism online, modern şi accesibil prin care aceştia se pot adresa instituţiei pentru obţinerea licenţelor.

Pentru a depune o cerere de emitere licenţe de traseu pentru curse speciale trebuie sa se apese butonul "Înregistrare/Listă cereri". Acesta sectiune necesita o inregistrare a operatorului ca utilizator. 

Pentru inregistrare este nevoie sa  completati datele dumneavoastra (Numele, Prenumele, adresa de mail, si parola).
  După autentificare pe contul creat mai sus se va da un nume de dosar şi se va apăsa butonul "Adaugă dosar licenţă". Sistemul va afişa câmpurile câmpurile ce trebuiesc completate şi documentele scanate ce trebuiesc trimise.
Formularele necesare se pot descarca aici.

Documente necesare pentru solicitarea on-line a unei licente de traseu pentru servicii de transport persoane prin curse regulate speciale trebuiesc sa fie completate şi scanate:

a) licenţa de transport a societăţii;
b) lista vehiculelor cu care se efectuează traseul şi capacitatea de transport a acestora;
c) copiile conforme ale licenţei de transport, într-un număr egal cu cel al vehiculelor prezentate în listă;
d) graficul de circulaţie propus, vizat de beneficiarul/beneficiarii transportului;
e)contractul / contractele încheiat / încheiate cu beneficiarul / beneficiarii transportului, din care să rezulte programul de începere/încheiere a activităţilor, respectiv programul de intrare/ieşire din schimb, zilele de circulaţie;
f) tabelul cu persoanele transportate, anexă la contractul de transport, vizat de beneficiar;
g) avizul pentru staţiile utilizate pentru urcarea/coborârea persoanelor transportate eliberate de către autorităţile administraţiei publice locale;
h) copie după certificatul de înmatriculare al autovehiculelor utilizate;
i) avizul  ARR-Agenţia Timiş.


După ce se incarca documentele scanate şi se completează aceste câmpuri solicitate, se apasă butonul "Salvează" pentru a salva modificările. Pentru a trimite modificările către "Consiliul Judeţean Timiş" se apasă butonul "Finalizare". După apăsarea butonului Finalizare nu se mai pot efectua modificări asupra cererii. Pentru a vedea starea în care se află cererea se va apăsa pe numele acesteia şi se va consulta starea.mai putine detalii...

Pentru adaugarea unei cereri noi sau consultarea cererilor existente click aici