Consiliul Județean Timiş oferă cetățenilor un serviciu online pentru înregistrarea petițiilor și reclamațiilor, modern și ușor accesibil. Astfel, aceasta înregistrare online pe portal a petițiilor/reclamațiilor permite reclamarea către funcționarii publici ai instituției unor situații de încălcare a legilor/actelor normative în vigoare. mai multe detalii...
Portalul permite înregistrarea online a petițiilor/reclamațiilor, precum și afișarea răspunsurilor la solicitări ale responsabililor din cadrul instituției.
Petițiile introduse în sistem trebuie să respecte formatul standart agreeat de Consiliul Județean Timiş.
Pentru a introduce o petiție în sistem, trebuie să se apese butonul "Înregistrare/Listă Petiţii Persoane Fizice". Astfel, aici sunt afișate de asemenea petițiile care au fost deja trimise către Consiliul Județean Timiș.
-
Descriere petiție - numele ales pentru petiție;
-
Nume petent - completat automat cu numele utilizatorului care înregistrează petiția;
-
Prenume petent - completat automat cu prenumele utilizatorului care înregistrează petiția;
-
Continut petiție - se va completa cu datele necesare;
-
Categorie petiție - se va alege din lista categoria petiției;
-
Destinatar petiție - se va alege din lista departamentul din cadrul Consiliului Județean către care va fi trimisă petiția;
-
Încarcă petiție - se va atasa fișierul ce conține petiția care se va trimite Consiliului Județean Timiş;
-
Documente atașate - se va atașa fișierul ce conține documentele atașate petiției transmisă către Consiliul Județean Timiş;
După ce se completează aceste câmpuri se apasă butonul "Salvează" pentru a salva modificările. Pentru a trimite petiția către Consiliul Județean Timiș se apasa butonul "Finalizare". După apăsarea butonului de finalizare nu se mai pot efectua modificări asupra petiției. Pentru a vedea starea petiției se va apăsa pe numele acesteia și se va consulta câmpul "Stare Petiție".mai putine detalii...
Pentru adăugarea unei petiții noi sau consultarea petițiilor existente click aici