Intrebări frecvente

Ultima actualizare: Administrator CJT, în data de 30.01.2014

1. Nu pot accesa site-ul. Ce pot face ?

Această problemă se datorează cel mai probabil unor probleme ale furnizorului de Internet. Verificaţi conexiunea la Internet şi reîncercaţi peste câteva minute.

2. Ce este portalul Consiliului Judeţean Timiş?

Portalul reprezintă o colecţie complexă de site-uri web, care oferă o gamă largă de informaţii şi servicii online. Accesând funcţiile acestui portal, utilizatorii beneficiază de acces larg la informaţie structurată, au la dispoziţie motoare proprii de căutare avansată şi au posibilitatea de a interacţiona, prin intermediul acestei interfeţe, cu informatiile publice furnizate de catre consiliul judetean, cu reprezentanţii autorităţilor, cu administratorii Portalului etc.

3.Ce reprezintă secţiunea Consiliul Judeţean a portalului?

Această secţiune oferă informaţii detaliate despre Consiliul Judeţean Timiş, mai exact detalii despre Organizare, program cu publicul, comunicate de presa, audiente, persoane de contact, directii servicii si compartimente, institutii publice si organizatii.

4. Ce reprezintă secţiunea Informatii publice a portalului?

În această secţiune sunt prezentate principalele informatii publice puse la dispozitie de Consiliul Judetean Timiş. Aici se regasesc informatii despre: propuneri de hotarari, proiecte, strategii, parteneriate, hotarari, sedinte de consiliu, buget, formulare, declaratii de avere si interese, raportari.

5. Ce reprezintă secţiunea Informatii utile a portalului?

Secţiunea cuprinde informatii utile cetateanului precum prognoza meteo, curs valutar bnr, legislatia in vigoare, coduri postale si prefixe, locuri de munca, telefoane CJT, impozite, informatii despre judetul Timiş, concursuri.

6. Ce reprezintă secţiunea Domenii de interes a portalului?

Această secţiune afiseaza cele mai des accesate pagini ale portalului Consiliului Judetean Timiş.

7. Ce este forumul?

Forumul reprezintă un instrument web de tip colaborativ. Folosind această aplicaţie, utilizatorii se pot alătura comunităţii online a participanţilor la forum, pot schimba păreri, pot aborda subiecte actuale, se pot lansa în dezbateri pe diferite teme de interes. Discuţiile se poartă sub formă de commenturi succesive pe baza unei teme stabilite anterior.

8. Cum postez pe forum?

Pentru a posta un subiect pe forum se va apăsa butonul "Subiect nou" se va adauga conţinutul dorit si se va apăsa butonul "Adaugă".

9. Cum se accesează varianta în limba engleză a portalului?

Pentru a schimba limba de vizualizare a portalului se apasă butonul din colţul din dreapta sus al ecranului cu steagul corespunzator.

10. Cum îmi creez un cont de utilizator în portal?

Pentru a realiza înregistrarea unui utilizator în cadrul portalului se va apăsa butonul "Creaza cont". După ce se completează câmpurile indicate, se apasă butonul "Creare cont". Dacă toate câmpurile au fost completate corect, va apărea un mesaj de succes. Autentificarea în aplicaţie nu va fi posibilă până când contul nu va fi validat pe link-ul primit pe adresa de email declarata la inregistrare.

11Cum ies din cont când plec de la calculator?

Pentru a realiza log-out din contul de utilizator se va apăsa butonul "Ieşire cont"

12. Am uitat parola. Cum o recuperez?

În cazul în care aţi uitat parola, accesaţi secţiunea "Autentificare", apoi apăsaţi butonul "Ai uitat parola". În meniul afişat se introduc fie numele utilizatorului, fie adresa de email pe care a fost efectuată înregistrarea. Utilizatorul va primi parola pe email.

13. Cum îmi schimb parola?

Din modulul "Contul meu" se intră în secţiunea "Modifică cont" şi se apasă butonul "Schimbare parolă". Aici se introduce noua parolă dorită.

14. Cum îmi modific contul?

Din modulul "Contul meu" se intră în secţiunea "Modifică cont", unde se operează modificările dorite.