Nr. crt. |
Nume Prenume |
Funcţie |
Email |
Telefon |
1 |
BORDA ELENA DANIELA |
Şef birou |
dana.borda@cjtimis.ro |
0256406545 |
2 |
COJOCARU ANA-VIORICA |
Inspector de specialitate IA |
ana.cojocaru@cjtimis.ro |
0256406413 |
3 |
CARAGHIAUR IOANA MARIA |
Inspector de specialitate II |
ioana.caraghiaur@cjtimis.ro |
0256406413 |
4 |
LUPULESCU SIMONA-LAVINIA |
Inspector superior |
simona.lupulescu@cjtimis.ro |
0256406403 |
5 |
POPESCU TĂNASIE LOREDANA |
Inspector superior |
loredana.popescu@cjtimis.ro |
0256406541 |
6 |
POP CRISTINA |
Inspector superior |
cristina.pop@cjtimis.ro |
0256406541 |
DOMENIUL DE ACTIVITATE: organizarea şi coordonarea activităţii de informare şi relaţii publice
1. Organizarea registraturii generale şi relaţiile cu publicul:
- înregistrarea, distribuirea, evidenţa şi urmărirea rezolvării corespondenţei adresată Consiliului Judeţean Timiş;
- expedierea răspunsurilor către alte autorităţi şi instituţii publice, persoane juridice şi fizice;
- organizarea audienţelor: întocmirea fişelor şi notelor de audienţe, urmărirea modului şi termenelor de soluţionare a acestora;
- repartizarea presei locale şi centrale la conducerea Consiliului Judeţean Timiş;
- preluarea apelurilor telefonice şi transmiterea informaţiilor solicitate la telefonul cetăţeanului (0256-406406);
- acordarea de informaţii cetăţenilor în cadrul programului de relaţii cu publicul stabilit;
- publicarea şi actualizarea periodică pe pagina WEB a Consiliului Judeţean Timiş a informaţiilor privind programul de lucru cu publicul şi a programului de audienţe
- asigurarea imprimatelor tip necesare serviciilor publice care intră în competenţa Consiliului Judeţean Timiş;
- întocmirea raportului anual privind respectarea programului de relaţii publice şi de acordare a audienţelor (corespondenţă înregistrată şi expediată; petiţii; audienţe, telefonul cetăţeanului, pagina WEB, ş.a.).
2. Organizarea activităţii privind soluţionarea petiţiilor
- primirea, înregistrarea, rezolvarea petiţiilor şi expedierea răspunsurilor către petiţionari în termenul legal cu precizarea temeiului legal al soluţiei adoptate;
- înregistrarea petiţiilor transmise pe pagina WEB a Consiliului Judeţean Timiş, distribuirea către compartimentele competente să le soluţioneze şi urmărirea rezolvării acestora;
- întocmirea raportului anual privind petiţiile
2. Asigurarea accesului la informaţiile de interes public conform Legii nr.544/2001
- întocmirea şi actualizarea listei cuprinzând documentele de interes public privind activitatea Consiliului Judeţean Timiş;
- comunicarea din oficiu a informaţiilor de interes public precum şi postarea pe pagina WEB a Consiliului Judeţean Timiş a acestora;
- primirea şi înregistrarea cererilor formulate în baza Legii nr.544/2001 într-un registru special şi eliberarea unei confirmări scrise solicitanţilor privind data şi numărul de înregistrare;
- evaluarea primară a solicitărilor şi distribuirea acestora către structurile competente să furnizeze informaţiile solicitate cu indicarea termenului de răspuns prevăzut de lege;
- asigurarea transmiterii către solicitanţi a răspunsurilor împreună cu informaţia de interes public cerută sau cu motivaţia întârzierii ori a respingerii solicitării, în condiţiile legii;
- asigurarea evidenţei răspunsurilor şi a chitanţelor remise de solicitanţi privind plata costurilor de copiere a materialelor solicitate;
- asigurarea accesul publicului la informaţiile de interes public difuzate din oficiu prin organizarea unui punct de informare-documentare;
- publicarea şi actualizarea unui buletin informativ ce va cuprinde informaţiile de interes public comunicate din oficiu;
- punerea la dispoziţie gratuit de formulare-tip ale cererii de informaţii de interes public şi reclamaţiei administrative;
- întocmirea şi publicarea raportului anual privind liberul acces la informaţiile de interes public;
- actualizarea comisiei de analiză privind încălcarea dreptului de acces la informaţiile de interes public.
3. Relaţia cu mass-media
- culegerea, pregătirea şi întocmirea materialelor care reflectă activitatea Consiliului Judeţean Timiş;
- organizarea conferinţelor de presă;
- difuzarea comunicatelor de presă;
- gestionarea activităţii de acreditare a ziariştilor;
- asigurarea accesului ziariştilor la întâlnirile cu delegaţiile externe;
- monitorizarea materialelor referitoare la activitatea Consiliului Judeţean Timiş apărute în mass-media locală şi centrală;
- asigurarea mapelor de presă privind proiectele de hotărâri ce sunt supuse dezbaterii în şedinţele Consiliului Judeţean Timiş;
- asigurarea accesului ziariştilor la informaţiile de interes public conform Legii nr. 544/2001.
4. Organizarea activităţii de arhivă
- întocmirea şi actualizarea Nomenclatorului arhivistic conform organigramei aprobate
- asigurarea evidenţei tuturor intrărilor şi ieşirilor de unităţi arhivistice pe bază de registru;
- gruparea anuală a documentelor în unităţi arhivistice potrivit problematicii şi termenelor de păstrare stabilite în nomenclatorul de arhivă;
- urmărirea depunerii de către compartimentele din aparatul propriu a documentelor în al doilea an de la constituire, pe bază de proces-verbal şi inventar;
- selecţia documentelor, întocmirea proceselor-verbale de selecţionare a inventarelor propuse spre eliminare şi a inventarelor ce urmează a se păstra permanent, conform legii;
- păstrarea documentelor în condiţii corespunzătoare, protejarea acestora împotriva distrugerii, degradării sau sustragerii, precum şi asigurarea condiţiilor de prevenire şi stingere a incendiilor;
- depunerea documentelor, după expirarea termenelor de păstrare, la Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale;
- eliberarea de copii, certificate şi extrase după documentele din arhivă la solicitarea persoanelor fizice şi juridice îndreptăţite, cu aprobarea preşedintelui sau secretarului judeţului;
- întocmirea raportului anual privind activitatea de arhivă.
5. Alte activităţi
- gestionarea informaţiilor clasificate deţinute de Consiliul Judeţean Timiş prin asigurarea evidenţei, păstrării, manipulării documentelor clasificate conform prevederilor Legii nr.182/2002;
- executarea altor activităţi şi atribuţii prevăzute expres în actele normative în vigoare sau stabilite de preşedintele consiliului judeţean, secretarul judeţului Timiş şi directorul executiv.