• Serviciul de resurse umane, organizare, salarizare

    Ultima actualizare: Sorin Bazu, în data de 08.06.2021

     

    Nr. crt. Nume Prenume Funcţie E-mail Telefon
    1 MĂRGAN CORINA Șef serviciu corina.margan@cjtimis.ro 0256406504
    2 GRIGORESCU GEORGETA ILEANA Consilier superior georgeta.grigorescu@cjtimis.ro 0256406547
    3 MITRICĂ MĂRĂCINE
    TUŢA-NARCISA-MIRELA
    Consilier superior mirela.mitrica@cjtimis.ro 0256406502
    4 BÂZU SORIN GABRIEL Consilier superior sorin.bazu@cjtimis.ro 0256406505
    5 POPESCU GABRIELA Inspector superior gabriela.popescu@cjtimis.ro 0256406540
    6 POLEN LILIA  Consilier superior lilia.polen@cjtimis.ro 0256406309

    DOMENIUL DE ACTIVITATE:

    • Asigurarea gestiunii resurselor umane, a functiilor publice și contractuale din aparatul de specialitate al Consiliului Judetean Timis;
    • Asigurarea necesarului de posturi, pe funcţii şi specialităţi pentru compartimentele funcţionale din aparatul de specialitate al Consiliului Judeţean Timiş;
    • Elaborarea și supunerea spre aprobare a organigramei si statului de functii pentru aparatul de specialitate al Consiliului Judetean Timis, Gestionarea procesului de elaborare a Fișelor de atribuții ale compartimentelor funcționale din aparatul de specialitate;
    • Elaborarea, actualizarea și supunerea spre aprobare a Regulamentului de Organizare si Funcționare al aparatului de specialitate al Consiliului Judetean Timis, în colaborare cu compartimentele funcționale,
    • Elaborarea si actualizarea Regulamentului Intern al aparatului de specialitate al Consiliului Judetean Timis;
    • Colaborarea cu Agentia Nationala a Functionarilor Publici :
      • Actualizarea bazei de date a functionarilor publici,
      • Comunicarea modificarilor intervenite in situatia functionarilor publici,
      • Înştinţarea sau, dupa caz, solicitarea  organizării concursurilor in vederea ocuparii functiilor publice vacante;
    • Asigurarea necesarului de personal pe functii si specialitati, intocmirea documentelor privind angajarea, evidenta, promovarea, transferul, detasarea, desfacerea si incetarea raportului de serviciu sau a contractului de munca pentru personalul din aparatul de specialitate, potrivit legii;
    • Gestionarea procesului de evaluare a performantelor profesionale individuale ale functionarilor publici si a personalului contractual din aparatul de specialitate al Consiliului Judetean Timis;
    • Fundamentarea cheltuielilor cu salariile pentru intocmirea proiectului de buget anual si a proiectului de rectificare a acestuia pentru aparatul de specialitate al Consiliului Judetean Timis;
    • Stabilirea si propunerea pentru aprobare a drepturilor salariale rezultate din actele normative pentru salariatii din aparatul de specialitate;
    • Intocmirea documentatiei necesară pentru acordarea premiilor si prezentarea spre aprobare Presedintelui Consiliului Judetean Timis;
    • Organizarea concursurilor de recrutare a functionarilor publici si a personalului contractual pentru ocuparea posturilor vacante din aparatul de specialitate al Consiliului Judeţean Timiş;
    • Gestionarea şi organizarea examenelor de promovare a functionarilor publici si a personalului contractual din aparatul de specialitate al Consiliului Judeţean Timiş, in functii, studii, grade si trepte profesionale;
    • Intocmirea documentelor necesare stabilirii deducerii personale la veniturile salariale pentru personalul din aparatul de specialitate, in vederea calcularii impozitului pe salarii;
    • Coordonarea activitatii de formare si perfectionare profesionala a personalului, elaborarea Planului anual de perfectionare profesionala pentru personalul din aparatul de specialitate si a persoanelor ce detin functii de demnitate publica;
    • Stabilirea vechimii in munca pentru acordarea gradatiilor corespunzatoare transelor de vechime personalului din aparatul de specialitate al Consiliului Judetean Timis;
    • Intocmirea documentaţiei necesare pentru dosarele de pensionare pentru limita de varsta, pensionare anticipata, pensionare de invaliditate, pensie de urmas;
    • Intocmirea dosarelor de personal pentru personalul contractual si a dosarului profesional pentru functionarii publici din aparatul de specialitate al Consiliului Judetean Timis;
    • Gestionarea Registrului de evidenta a salariatilor pentru personalul contractual si a Dosarului profesional al functionarilor publici din aparatul de specialitate al Consiliului Judetean Timis;
    • Intocmirea si propunerea spre aprobare a programarii concediilor de odihna, urmarirea efectuarii acestora, precum si a concediilor fara plata, a concediilor de studii si a concediului pentru cresterea copiilor;
    • Gestionarea declaratiilor de avere si a declaratiilor de interese ale functionarilor publici din aparatul de specialitate al Consiliului Judetean Timis.;
    • Gestionarea evidentei militare a personalului din aparatul de specialitate al Consiliului Judetean Timis si a consilierilor judeteni;
    • Intocmirea adeverintelor pentru personalul din aparatul de specialitate al Consiliului Judetean Timis si a adeverintelor pentru fostii angajati in vederea recalcularii pensiilor;
    • Gestionarea programului privind înregistrarea electronică a prezenței prin utilizarea de către angajați a cartelelor electronice și a condicilor de prezență, verificarea zilnica a acestora, întocmirea si avizarea fiselor colective de prezență, cât și a rapoartelor de pontaj, din programul privind înregistrarea electronică a prezenței;
    • Gestionarea eleborării, preluarea și păstrarea fișelor de post pentru personalului din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Timiș;
    • Elaborarea situatiilor statistice privind: numarul de personal si fondul de salarii (semestrial), ancheta locurilor de munca vacante (trimestrial), raport privind respectarea normelor de conduita (trimestrial);
    • Stabilirea claselor de salarizare suplimentare şi majorarea salariului de bază pentru persoanele nominalizate în echipele de proiecte finanţate din fonduri comunitare nerambursabile postaderare, precum şi din împrumuturi externe, contractate sau garantate de stat, rambursabile sau nerambursabile, pe baza pontajelor aprobate de către Comisia de analiză
    • Efectuarea procedurilor privind constituirea comisiei de disciplina si a comisiei paritare;
    • Punerea in aplicare a deciziilor comisiei de disciplina privind functionarii publici din aparatul de specialitate al Consiliului Judetean Timis;
    • Coordonarea activității de elaborare a Organigramelor şi a Statelor de funcții pentru instituțiile și serviciile publice din subordinea Consiliului Județean Timiș; 
    • Elaborarea documentatiilor necesare pentru infiintarea sau desfiintarea de institutii si servicii publice, in subordinea Consiliului Judetean Timis;
    • Organizarea și  coordonarea  concursurilor de ocupare a posturilor de directori la instituțiile și serviciile publice din subordinea Consiliului Județean Timiș;
    • Organizarea și  coordonarea  concursurilor de proiecte de management pentru ocuparea posturilor de manageri   la instituțiile publice de cultură din subordinea Consiliului Județean Timiș;
    • Asigurarea secretariatelor de concurs la concursurile pentru ocuparea  directorilor/managerilor instituţiilor şi serviciilor publice aflate sub autoritatea Consiliului Judeţean Timiş;
    • Coordonarea activității de angajare/numire şi încetare a raporturilor de serviciu, respectiv de muncă  al directorilor/managerilor instituţiilor şi serviciilor publice aflate sub autoritatea Consiliului Județean Timiș;
    • Stabilirea și propunerea spre aprobare  a drepturilor salariale rezultate din actele normative pentru directorii institutiilor si serviciilor publice subordonate Consiliului Judetean Timis;
    • Gestionarea întocmirii Contractelor de management pentru managerii instituţiilor publice de cultură, modificarea sau după caz, încetarea acestor contracte și întocmirea actelor adiționale la Contractele de management;
    • Acordarea de asistenta pentru elaborarea, respectiv actualizarea Regulamentelor de Organizare si Functionare a institutiilor si serviciilor publice aflate în subordinea Consiliului Judetean Timis;
    • Gestionarea procesului de elaborare a fiselor posturilor pentru directorii institutiilor si serviciilor publice din subordinea Consiliului Judetean Timis;
    • Gestionarea procesului de evaluare a performantelor profesionale individuale ale  directorilor institutiilor si serviciilor publice aflate în subordinea Consiliului Judetean Timis;
    • Organizarea și desfăşurarea procesului de evaluare a performanţelor manageriale ale managerilor instituţiilor publice de cultură aflate în subordinea Consiliului Judeţean Timiş;
    • Efectuarea in baza dispozitiilor, a unor controale cu privire la modul de aplicare a legislatiei in domeniul de activitate, la institutiile şi serviciile publice aflate în subordinea Consiliului Judetean Timis;
    • Exercitarea atribuţiilor prevăzute de art. 21 din Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată,  având atribuţii de consilier etic și atribuţiile prevăzute de Ordinul A.N.F.P. nr. 3753/2015 privind monitorizarea respectării normelor de conduită de către funcționarii publici și a implementării procedurilor disciplinare;
  • Direcția de resurse umane și control intern managerial

    Structura organizatorică