Comunicat de presa

Ultima actualizare: Administrator, în data de 24.01.2013

17.03.2010


Astăzi, de la ora 9.00 a avut loc şedinţa Comisiei pentru administraţie publică locală pentru analiza următoarelor materiale de pe ordinea de zi:

  1. Raport şi proiect de hotărâre privind aprobarea rambursării unor sume declarate ca şi cheltuieli neeligibile în implementarea Proiectului „Alinierea activităţii Consiliului Judeţean la standardele Uniunii Europene prin elaborarea şi implementarea Sistemului de Management al Calităţii în cadrul CJT şi certificarea ISO a calităţii serviciilor”

  2. Raport şi proiect de hotărâre privind propunerea de modificare şi reziliere a contractului de închiriere nr. 7358/2006, încheiat cu SC ”Ambra Service”SRL

  3. Raport şi proiect de hotărâre privind propunerea de modificare a contractului de închiriere nr. 1913/2006, încheiat cu SC „Powertek Company” SRL

  4. Raport privind contul anual de execuţie al bugetului local pentru bugetul propriu al judeţului Timiş

  5. Raport şi proiect de hotărâre privind propunerea de utilizare şi regularizare a fondului de rulment constituit la încheierea exerciţiului bugetar 2009 în anul 2010

  6. Raport şi proiect de hotărâre privind aprobarea rambursării unor sume declarate ca şi cheltuieli neeligibile în implementarea proiectului „Strategia sectorială pentru dezvoltarea informatizării administraţiilor publice locale din judeţul Timiş ( 2007-2013)

  7. Raport şi proiect de hotărâre privind propunerea de stabilire a tarifului pentru eliberarea licenţei de traseu pentru serviciile de transport de persoane prin curse regulate speciale în anul 2010

  8. Raport şi proiect de hotărâre privind propunerea de modificare a componenţei Comisiei paritare pentru atribuirea către operatorii de transport rutier a traseelor cuprinse în programele de transport judeţene

  9. Raport privind situaţia bunurilor CJ Timiş urmare a inventarierii la 31 decembrie 2009

  10. Prezentarea raportului  de activitate pe anul 2009 al  Direcţiei de Evidenţa a Persoanelor Timiş

  11. Raport şi proiect de hotărâre privind reorganizarea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Timiş.

 

Tot în 17 martie, de la ora 13.00 s-a desfăşurat şedinţa Comisiei pentru sănătate şi protecţie socială, ocazie cu care consilierilor judeţeni le-au fost prezentate raportul de activitate pe anul 2009 al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Timiş şi proiectul de hotărâre privind reorganizarea acestei direcţii.

 

În 18 martie, de la ora 13.00 va avea loc şedinţa Comisiei de urbanism, amenajarea teritoriului, lucrări publice şi protecţia mediului, cu următoarea ordine de zi:

  1. Raport şi proiect de hotărâre privind propunerea de modificare a componenţei Comisiei paritare pentru atribuirea către operatorii de transport rutier a traseelor cuprinse în programele de transport judeţene

  2. Prezentarea raportului de activitate pe anul 2009  al Direcţiei pentru Administrarea Drumurilor şi Podurilor Judeţene Timiş.