Ultima actualizare: Administrator, în data de 24.01.2013
13.03.2006
Astăzi, a avut loc o şedinţă operativă cu toţi şefii de servicii din Consiliul Judeţean Timiş, care a avut ca tematică principală pregătirea plenului CJT, care va avea loc în 29 martie.
S-a mai discutat despre activităţile Direcţiei de Drumuri, axate pe asigurarea circulaţiei pe drumurile judeţene, prin contractele pe care le are cu societăţile comerciale AGMA TIUCĂ SRL, DRUMCO SA, AXELA CONSTRUCŢII SRL, COMPACT PROD SRL şi TEHNOCER SRL, pentru deszăpeziri şi combaterea poleiului şi organizarea, în 20-21 martie, a licitaţiilor pentru lucrările de plombări pe DJ-uri.
De asemenea, s-a discutat despre actualizarea informaţiilor cuprinse pe site-ul www.cjtimis.ro, proiectele judeţene de pe lista de investiţii din acest an şi asigurarea finanţărilor.
în această săptămână vor avea loc şedinţele a trei dintre comisiile de specialitate ale administraţiei judeţene, în vederea avizării materialelor care vor fi supuse plenului, programat să se desfăşoare în 29 martie.
Astfel, în 14 martie, de la ora 10.00, se va desfăşura şedinţa Comisiei pentru administraţie publică locală, cu următoarea ordine de zi:
- Prezentarea Raportului privind activitatea desfăşurată de Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timiş în anul 2005
- Prezentarea Raportului de activitate a Direcţiei de Prestări Servicii Timiş pentru perioada 1 aprilie - 31 decembrie 2005
- Informare privind unele aspecte referitoare la programul de transport persoane în trafic judeţean
- Proiect de hotărâre privind modificarea structurii organizatorice a aparatului propriu al CJ Timiş
- Proiect de hotărâre privind propunerea de aprobare a Normativelor de dotare cu autovehicule şi consumul lunar de carburanţi pentru serviciile şi instituţiile publice finanţate din bugetul propriu al Consiliului Judeţean Timiş
- Proiect de hotărâre privind propunerea de modificare a organigramei şi statului de funcţii la instituţiile de cultură din subordinea CJ Timiş
- Proiect de hotărâre privind Agenda culturală
- Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de încheiere a exerciţiului bugetar pentru bugetul propriu al CJ Timiş şi pentru activităţile finanţate din venituri extrabugetare pe anul 2005
- Proiect de hotărâre privind modificarea structurii organizatorice a DGASPC Timiş
- Diverse.
Tot în 14 martie, de la ora 14.00 se vor întruni în şedinţă consilierii din Comisia economică, pentru analizarea
- Referatului privind propunerea de modificare şi completare a Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei de Prestări Servicii Timiş
- Raportului de activitate al Direcţiei de Prestări Servicii Timiş pentru perioada 1 aprilie - 31 decembrie 2005
- Referatului privind propunerea de solicitare a trecerii Sălii Polivalentă "Olimpia" şi Complexului Sportiv "Bega" din domeniul public al statului în domeniul public al judeţului Timiş
- Referatului privind propunerea de aprobare a încheierii unui spaţiu de către Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Timişoara din imobilul Clinicii de Ortopedie
- Proiectului de hotărâre la Raportul privind aprobarea contului de încheiere a exerciţiului bugetar pentru bugetul propriu al judeţului Timiş şi pentru activităţile finanţate din venituri extrabugetare pe anul 2006
- Referatului privind propunerea de utilizare a fondului de rulment constituit la încheierea exerciţiului bugetar 2005 în anul 2006
- Proiectului de hotărâre privind acordul de susţinere a serviciilor create prin proiectul PIN 1/2006
- Fundamentării rectificării bugetului propriu al judeţului Timiş pe anul 2006
- Referatului privind aprobarea studiului de fezabilitate "Pavilion administrativ în cadrul Muzeului Satului Bănăţean Timişoara
- Referatului privind propunerile de aprobare a racordării unor consumatori la reţelele de apă şi canalizare menajeră ale Parcului Industrial şi Tehnologic.
- Raportului de activitate al Direcţiei pentru Administrarea Drumurilor şi Podurilor Judeţene Timiş pe anul 2005
- Raportului de activitate al ADETIM în 2005
- Informării privind situaţia economico-financiară pe anul 2005 la SC INTER CENTER SERVICE SA Timişoara.
Materialele şi proiectele de hotărâre care nu vor fi discutate în 14 martie, vor fi abordate într-o următoare şedinţă a Comisiei economice, din 16 martie, ora 14.00.
în 15 martie, de la ora 14.00, este programată să se desfăşoare şedinţa Comisiei de urbanism,
amenajarea teritoriului, lucrări publice şi protecţia mediului, cu următoarea ordine de zi:
- Referat privind propunerea de utilizare a fondului de rulment constituit la încheierea exerciţiului bugetar 2005 în anul 2006
- Referat privind aprobarea studiului de fezabilitate "Pavilion administrativ în cadrul Muzeului Satului Bănăţean Timişoara
- Referat privind propunerile de aprobare a racordării unor consumatori la reţelele de apă şicanalizare menajeră ale Parcului Industrial şi Tehnologic.