COMUNICAT DE PRESA

Ultima actualizare: Administrator, în data de 24.01.2013

13.01.2006

Recent, Serviciul Relaţii publice a întocmit un raport privind activitatea desfăşurată pe parcursul anului trecut în acele domenii care vizează desfăşurarea audienţelor şi evidenţa şi urmărirea rezolvării scrisorilor şi petiţiilor.

Astfel, au fost înregistrate 235 de petiţii, din care au fost soluţionate 198, restul aflându-se în curs de soluţionare.

în 2005 au fost primite 142 de sesizări şi întrebări pe pagina web a Consiliului Judeţean Timiş, www.cjtimis.ro.

Totodată, în perioada amintită, au fost înregistrate 154 audienţe, însă numărul acestora a fost mult mai mare deoarece, pentru rezolvarea unor probleme urgente, au fost acordate audienţe, nu doar în fiecare zi de luni (conform programului de audienţe), ci şi în cursul celorlalte zile ale săptămânii.

Pentru a da posibilitatea cetăţenilor să se adreseze conducerii Consiliului Judeţean cu diferite probleme, se acordă audienţe prin rotaţie de către preşedinte, vicepreşedinţi şi secretarul general, în fiecare zi de luni a săptămânii.

Recent, prin dispoziţie a preşedintelui CJT şi în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1487/2005, a fost modificat programul de relaţii cu cetăţenii al instituţiei administraţiei judeţene.

Astfel, accesul publicului la compartimentele de specialitate din aparatul propriu se face în zilele lucrătoare ale săptămânii între orele 10.00 şi 14.00.

De asemenea, accesul publicului în afara acestui program se face la Serviciul Relaţii Publice în ziua de luni între orele 8.00-18.30, iar în zilele de marţi, miercuri, joi şi vineri între orele 8.00 şi 16.30.