COMUNICAT DE PRESA

Ultima actualizare: Administrator, în data de 24.01.2013

08.02.2005

în luna decembrie a anului trecut, în urma analizei Comisiei de evaluare si selectie a ofertelor pentru concesionarea de parcele de teren în Parcul tehnologic si industrial Timisoara - Calea Torontalului au fost adjudecate 3 parcele, si anume de 2943 mp pentru RC TEAM, 2943 mp pentru EPS ROMANIA si 3105 mp pentru TELETIM.

Au urmat alte trei licitatii, una pentru concesionarea de parcele si doua pentru închirierea unor spatii din Pavilionul administrativ si pentru servicii de suport din cadrul Parcului.

Având în vedere parcurgerea acestor etape, conform legislatiei în vigoare si neparticiparea a cel putin doi ofertanti pentru un anumit spatiu/parcela, se va proceda la negociere directa cu preselectie, pe baza completarii scrisorii de interes si a ofertei, data limita fiind 15 februarie, ora 15.00, pentru:

  • concesionarea a 22 parcele teren, cu suprafete cuprinse între 950 - 8400 mp;
  • 19 spatii în Pavilionul administrativ, cu suprafete cuprinse între: 14 "“ 60 mp;
  • 1 spatiu pentru service auto "“ 250 mp

Informatii suplimentare se pot obtine consultând paginile de web: www.adetim.ro sau www.cjtimis.ro/pitt.php sau la sediile ADETIM (tel. 494131) si al Parcului Tehnologic si Industrial Timisoara (tel. 220801).

Investitia "Parc tehnologic si industrial Timisoara "“ Calea Torontalului" are o valoare totala de 3,7 milioane euro, din care 2,325 milioane euro - fonduri Phare, 0,775 milioane euro - bugetul de stat (Fondul National de Dezvoltare) si 0,6 milioane euro - bugetul Consiliului Judetean Timis.

Presedintele Consiliului Judetean Timis, Constantin Ostaficiuc a avut o sedinta cu sefii de servicii din cadrul administratiei judetene si conducatorii institutiilor subordonate. S-a stabilit, ca o data la doua saptamâni, lunea, sa aiba loc astfel de sedinte, în cadrul carora sa se discute probleme punctuale.

în cadrul acestei întâlniri, liderul CJT a solicitat:

  • un raport cu fondurile cheltuite pe fiecare investitie în parte si achizitiile facute de administratia judeteana
  • defalcarea cheltuielilor pe anul 2005, pe prioritati, pentru a avea o idee clara despre modul de abordare a cheltuielilor si prioritatile de alocare a fondurilor
  • planificarea evenimentelor organizate de institutiilor de cultura din subordine
  • realizarea de casute de e-mail pentru primariile din Timis, dupa modelul celor realizate pentru consilierii judeteni si personalul CJT
  • programarea investitiilor pe anul 2005 la institutiile din subordinea CJ Timis
  • sa se stabileasca proiectele de hotarâri care urmeaza sa se analizeze în sedintele comisiilor de specialitate din luna martie
  • raport privind unitatile din subordinea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia C opilului Timis
  • finalizarea hartii interactive a judetului Timis
  • actualizarea paginii de web a Consiliului.

1 martie este termenul pe care l-a dat presedintele CJT pentru finalizarea mutarii sectiei pentru copii a Bibliotecii Judetene, în sediul Bastionului, unde vor începe lucrarile de amenajare, pentru ca spatiul respectiv (160 mp) sa poata gazdui Sectia pentru copii si cele 60.000 de volume.

Totodata, s-a discutat despre finalizarea caselor minoritatilor germana si ucraineana de la Muzeul Satului Banatean, dar si a casei Visagului si liderul CJT a solicitat un program de rentabilizare a acestui Muzeu.

Firmele cu care Consiliul Judetean Timis are contracte pentru activitatea de deszapezire si combatere a poleiulu i pe drumurile judetene, au actionat si în aceasta dimineata cu utilajele din dotare si materiale antiderapante.

Astfel, pentru îndepartarea stratului de zapada înghetat, pâna la ora 8.00, AGMA TIUCA SRL si DRUMCO SA au actionat, în zonele Timisoara, Sânnicolau Mare si Buzias cu 12 utilaje si 149 tone de material antiderapant.

Se circula, în conditii de iarna, pe toate drumurile judetene. în cadrul programului de audiente, presedintele CJT, Constantin Ostaficiuc a avut astazi discutii cu primari din localitatile timisene, pe teme punctuale, legate, în principal de infrastructura de drumuri si realizarea unor lucrari de reparatii si investitii.

Au fost ridicate urmatoarele probleme:

  •  în comuna Ghilad "“ o prioritate o reprezinta drumul spre Gad, care are o lungime de 12,8 km si unde sunt probleme mai ales în perioadele ploioase, când circulatia pe respectivul drum este îngreunata. Alte solicitari ale primarului au vizat fonduri pentru repararea sediului primariei si reabilitarea drumului judetean între Ghilad si Deta.
  • Deta "“ achizitionarea a înca unui rezervor pentru stocarea apei potabile, în zona existând probleme în perioadele cu seceta
  • Dumbravita "“ identificarea unui program extern sau intern prin care sa se finanteze realizarea infrastructurii de alimentare cu apa si canalizare
  • Teremia "“ repararea drumurilor comunale
  • V. V. Delamarina, Ghizela, Sacosu Turcesc si Cheveres "“ sprijin pentru achitarea restantelor fata de firmele care au executat lucrari de reparatii la drumuri
  • Darova "“ continuarea investitiilor la sediul dispensarului comunal.