COMUNICAT DE PRESA

Ultima actualizare: Administrator, în data de 24.01.2013

06.11.2006

în 3 noiembrie au avut loc recepţii la terminarea următoarelor lucrări la infrastructura de drumuri, lucrări de tratamente bituminoase pe o lungime de 62,11 km: -         DJ 591 Sânmihaiu-Român - Bobda (7,9 km)-         DJ 593 DN 59-Giulvăz (16,8 km)-         DJ 693B Ciacova-Jebel-Liebling (12 km)-         DJ 682 limita judeţului Arad-Saravale (12,86 km)-         DJ 594B Grabaţi-Bulgăruş (11,35 km)-         DJ 693 Biled-Satchinez (1,2 km)Totodată, miercuri, 8 noiembrie, sunt programate recepţii la terminarea următoarelor lucrări:-         tratamente bituminoase pe DJ 609B Coştei-Mănăştiur (10,5 km)-         tratamente bituminoase pe DJ 680 Lugoj-Tapia (2,9 km)-         tratamente bituminoase pe DJ 681 C Săceni-Sudriaş (1,5 km)-         tratamente bituminoase pe DJ 694 Mâtnicu Mic-Fârdea (3,4 km)-         îmbrăcăminţi bituminoase uşoare pe DJ 684B DJ 684 -Pietroasa (1,175 km)-         consolidare corp drum DJ 609 la Ohaba Română.   începând de astăzi, are loc vânzarea spaţiilor cu destinaţia de cabinete medicale şi activităţi conexe actului medical, situate în imobile proprietate privată a judeţului Timiş din Timişoara, Bvd. V. Babeş nr. 21 şi str. I. Văcărescu nr. 23.Vânzarea se face în conformitate cu Hotărârea CJT nr. 59/2006 şi cu Ordonanţa de Urgenţă 110/2005, modificată şi completată prin Legea nr. 236/2006. Conform actului normativ menţionat anterior,  preţul de vânzare al spaţiilor şi terenului aferent nu se va stabileşte prin evaluare, ci în funcţie de categoria de localităţi, conform Legii 351/2001. Astfel, pentru localităţi de gradul I, cum este şi Timişoara, preţul este de 50 euro/mp, iar pentru teren: 1euro/mp. Conform Hotărârii CJT, Comisia pentru vânzarea spaţiilor medicale este formată din: - Eftimie Mariana, consilier judeţean "“ membru titular,- Pîrva Cantemir, consilier judeţean "“ membru titular,- Mihnea Constantin, consilier judeţean"“ membru supleant,- Nasleu Ioan, consilier judeţean "“ membru supleant.  în premieră, anul trecut, pentru deszăpezire şi combatere a poleiului de pe drumurile judeţene, a fost organizată licitaţie publică pentru o perioadă de 3 ani pentru fiecare din cele 8 zone în care a fost împărţit judeţul. Licitaţiile au fost câştigate de următoarele firme: DRUMCO "“ (2 zone), AGMA TIUCĂ (1 zonă), AXELA CONSTRUCŢII (1 zonă), COMPACT PRODUCT (1 zonă) şi TEHNOCER (3 zone), care vor asigura activităţile necesare şi pe perioada iernii 2006-2007.  

Astăzi, de la ora 12.30, membrii Comisiei pentru sănătate şi protecţie socială vor fi prezenţi la sediile Fundaţiei Sancta Maria Hilfe şi Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Timiş, pentru discuţii cu reprezentanţii celor două instituţii.

  Mâine, de la ora 13.00, va avea loc, în Sala Verde a Palatului Administrativ, o întrevedere a preşedintelui CJT, Constantin Ostaficiuc cu o delegaţie italiană, condusă de Gianfranco Bordone, directorul Direcţiei de Muncă şi Servicii Sociale din provincia Cuneo.   Consiliul Judeţean Timiş a realizat, recent, o analiză a situaţiei lucrărilor finanţate din fonduri guvernamentale, prin Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, derulate în conformitate cu Programul de alimentare cu apă a satelor (Hotărârea Guvernului 577/1997).Astfel, au fost trecute în revistă toate lucrările şi stadiul acestora, începând cu derularea acestui program, din 1997 şi până în prezent. Din analiza Serviciului Investiţii şi Programe Comunitare reiese faptul că în acest program au fost incluse din 1997 până în 2006, 88 de localităţi timişene din mediul rural. Totodată, alocaţiile atribuite acestor lucrări, din bugetul MTCT sunt de 3.014,7 mii RON pentru perioada 1997-2000, 209,1 mii RON "“ în 2001, 650 mii RON "“ 2002, 600 mii RON "“ 2003, 500 mii RON "“ 2004, 1.161,5 mii RON "“ în 2005 şi 1.500 mii RON în acest an.   Preşedintele Consiliului Judeţean Timiş, Constantin Ostaficiuc, va fi prezent în perioada 8-10 noiembrie, la Adunarea Generală ARE, care va avea loc la Palma de Mallorca. în cadrul Adunării Generale vor fi aleşi preşedintele, vicepreşedinţii şi secretarul general.  Totodată, pe ordinea de zi a şedinţei sunt incluse:  prezentarea raportului financiar pe 2005, adoptarea bugetului pentru 2007, rapoartele de activitate ale comisiilor, o masă rotundă pe următoarele tematici: protecţia mediului, cultură, globalizare, dar şi discuţii pe subiecte legate de dimensiunea regională a globalizării, competitivitate, migraţie, etc.