COMUNICAT DE PRESA

Ultima actualizare: Administrator, în data de 24.01.2013

05.07.2006

Recent, Serviciul Relaţii publice a întocmit un raport privind activitatea desfăşurată în perioada 1 ianuarie - 15 mai 2006, în acele domenii care vizează şi desfăşurarea audienţelor, evidenţa şi urmărirea rezolvării scrisorilor şi petiţiilor, "telefonul cetăţeanului".

Astfel, au fost înregistrate un număr de 58 de scrisori din care au fost soluţionate 49, restul aflându-se în lucru, domeniile vizate fiind: social (12), tehnic (15), agricol (2), locuinţe (3), drumuri (7) şi alte arii de activitate (19).

Totodată, în perioada amintită, au fost înregistrate 38 de audienţe, însă numărul petenţilor audiaţi a fost mult mai mare ţinându-se cont că se acordă audienţe de conducerea Consiliului Judeţean Timiş şi în cursul celorlalte zile ale săptămânii pentru rezolvarea unor probleme urgente.

Apelurile primite de Consiliul judeţean prin intermediul "telefonului cetăţeanului" au fost în număr de 25 problemele abordate fiind diferite. în condiţiile în care majoritatea apelurilor au fost de competenţa Primăriei Timişoara sau a altor instituţii, abonaţii au fost îndrumaţi să se adreseze acestora pentru completarea informaţiilor.

Pe pagina web a CJT s-au primit 61 de sesizări şi întrebări a căror tematică a fost diversificată: situaţia drumurilor, investiţiile CJT, circulaţia autovehiculelor şi introducerea unor limitări de tonaj, etc.

Pentru a da posibilitatea cetăţenilor să se adreseze conducerii consiliului judeţean cu diferite probleme, s-a stabilit un program prin care să se acorde  audienţe prin rotaţie de către preşedinte, vicepreşedinţi şi secretarul general, în fiecare zi de luni a săptămânii.

Totodată, reamintim programul de relaţii cu publicul al Consiliului Judeţean Timiş: în fiecare zi de luni, între orele 8.00 şi 18.30, iar în zilele de marţi, miercuri, joi şi vineri, de la 8.00 la 16.30.